AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Del Skrevet 6. mai 2024 Mor og datter (34) ser etter tur til jul. Vi har funnet rimelig reise til Egypt 21 desember, og vurderer sterkt å bestille. Likevel er det jo en anspent situasjon i midtøsten, samtidig så har det jo mer eller mindre alltid vært det da. Vi ser på sharm-el-sheik eller Hurghada. Har noen her noen tanker? Er vi helt tullerusk som vurderer det? Er vo bare nervøse som er litt usikre? Ville gjerne høre hvilke tanker andre har? Anonymkode: 84a89...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Dette lurer jeg også på. Har konfirmant til neste år, og hans største ønske er å reise for å se pyramidene. Men jeg er også litt usikker, som deg. Mulig det bare kommer av uvitenhet, så denne følger jeg 😊 Anonymkode: f302e...f32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg hade ikke vurderet Egypten overhodetaget. Ikke som nordisk kvinne/jente. Ikke i hele tatt. Uroligheter i midtøsten er kun en ting ekstra som gjør att jeg ikke hade valgt det. Kvinnosynen, og øvrig syn på turism gjør att jeg ikke hade valgt det 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Del Skrevet 6. mai 2024 Egypt er helt ok ,vært der 3 ganger Anonymkode: 77f12...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Del Skrevet 6. mai 2024 Det ligger en tråd i forumet her om det verste / mest usjarmerende stedet folk har vært. Egypt og Hurgada utmerket seg og hørtes aldeles skrekkelig ut. Anonymkode: da935...842 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Del Skrevet 6. mai 2024 Egypt er skrekkelig. Skak aldri i mitt liv tilbake dit. Jeg var i Hurghada. Vet ikke om Sharm el sheik er bedre. Anonymkode: 5153a...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Del Skrevet 6. mai 2024 Furstina skrev (14 minutter siden): Jeg hade ikke vurderet Egypten overhodetaget. Ikke som nordisk kvinne/jente. Ikke i hele tatt. Uroligheter i midtøsten er kun en ting ekstra som gjør att jeg ikke hade valgt det. Kvinnosynen, og øvrig syn på turism gjør att jeg ikke hade valgt det AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det ligger en tråd i forumet her om det verste / mest usjarmerende stedet folk har vært. Egypt og Hurgada utmerket seg og hørtes aldeles skrekkelig ut. Anonymkode: da935...842 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Egypt er skrekkelig. Skak aldri i mitt liv tilbake dit. Jeg var i Hurghada. Vet ikke om Sharm el sheik er bedre. Anonymkode: 5153a...714 Burde kanskje nevnt det, men vi ser etter 1-2 uker med kun å ligge på solseng ved bassenget. All inklusive tur. Feks med Amisol, da har vi jo alt inne på hotellområdet. Orker nok ikke å gå utenfor hotellet, så dette er ren Solferie og avslapping for å komme seg litt bort med jul. Alt vi ser etter er solferie billigst mulig, og da kom Egypt opp mye rimeligere enn feks Kanariøyene. Anonymkode: 84a89...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #8 Del Skrevet 6. mai 2024 Hvor stor var det forskjell i sum kontra kanariøyene? Anonymkode: 77f12...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #9 Del Skrevet 6. mai 2024 Nabolandet til Egypt er Palestina. Jeg ville ikke reist til den regionen i disse tider. Anonymkode: 90dfd...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå