Gå til innhold

Karnevalsdrakt til 1-åring

Anbefalte innlegg

Gjest Mamman til lillemann
Skrevet

Noen som vet om karnevalsdrakter (gjerne løve eller bamse) til ettåringer?

Kommer kanskje noe reklame i posten snart, det er jo karnevalstid, men har ikke fått noe enda. Og på lekebutikken hadde de bare 2-3 års størrelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine var harepuser på sine første karneval. De hadde hel pysj med duskehale bak og hette med ører på, også tegnet jeg dem litt i ansiktet.

Skrevet

Sett på karneval i barnehagen i fjor:

Gul body med påsydde svarte striper slik at den ble gul og svartstripet(horisontale striper). Sort hårbøyle med to svarte piperensere og to små gule isoporkuler i endene(følehorn) Voila, en bie.

Skrevet

Du finner masse på leketøysbutikker også. Jeg skal kjøpe noe vinger og en flott turndrakt og så skal hun få være alveprinsesse, har ei krone også. Etter eget ønske må jeg legge til :) Hadde planer om Ole Brum jeg da, men ble nedstemt av vesla mi :)

Skrevet

Øh - er det nødvendig å kjøpe en karnevalsdrakt til en ettåring? Da jeg var liten (ok det er noen år siden ;) ) var det ikke vanlig å kjøpe et antrekk som bare skulle brukes for tull.

Hva med å sy noe selv eller bruke avlagte klær? En engel i hvitt laken for eksempel. En ettåring bryr seg jo ikke så mye om hva han eller hun er utkledd som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...