Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Single mann her : Jeg har skrivd med ei dame litt sånn fram og tilbake i ca.1 år på en meldingsapp og vi har vel begge  fortalt den andre en 'hvit løgn' innimellom (og begge vet at den andre vet) .men følte likevel at det var kjemi mellom oss...Fant ut at hun hadde  TikTok og enda jeg føler at jeg er litt for gammel til TikTok(har ikke profil der nå) så lagde jeg meg en profil der og ville følge henne, men fikk ikke lov...Og plutselig en dag, enda vi ikke hadde kranglet eller noe (kom som et lyn for meg) hadde hun slettet bildet sitt og alle meldingene fra meldings-appen vi kommuniserte på,men hun har İKKE blokkert meg der,bare på TikTok ...Hva tenker dere damer om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HøyMørk45 skrev (2 minutter siden):

Single mann her : Jeg har skrivd med ei dame litt sånn fram og tilbake i ca.1 år på en meldingsapp og vi har vel begge  fortalt den andre en 'hvit løgn' innimellom (og begge vet at den andre vet) .men følte likevel at det var kjemi mellom oss...Fant ut at hun hadde  TikTok og enda jeg føler at jeg er litt for gammel til TikTok(har ikke profil der nå) så lagde jeg meg en profil der og ville følge henne, men fikk ikke lov...Og plutselig en dag, enda vi ikke hadde kranglet eller noe (kom som et lyn for meg) hadde hun slettet bildet sitt og alle meldingene fra meldings-appen vi kommuniserte på,men hun har İKKE blokkert meg der,bare på TikTok ...Hva tenker dere damer om det??

Jeg tenker at det er idiotisk å skrive med en person i ett år (!!) uten å møte vedkommende eller etablere en relasjon. Dere var tidsfordriv for hverandre, og nå gidder hun ikke mer. Enkelt og greit.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med bruker over. 

La hun gå. Ikke dvel ved det. Har ikke til tok selv (48) og skal ikke ha det. Hadde egentlig vært litt negativt om daten hadde det om det ikke var en god grunn? 

Anonymkode: 1144a...c84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at du virker veldig umoden og uerfaren? 

Anonymkode: ff8f4...4cd

• Liker 2
Skrevet
Rosalilje84 skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at det er idiotisk å skrive med en person i ett år (!!) uten å møte vedkommende eller etablere en relasjon. Dere var tidsfordriv for hverandre, og nå gidder hun ikke mer. Enkelt og greit.

Glemte å nevne at hun bor i utlandet 

AnonymBruker
Skrevet
HøyMørk45 skrev (10 minutter siden):

Glemte å nevne at hun bor i utlandet 

Sverige eller Singapore? 

Anonymkode: b1bb7...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sverige eller Singapore? 

Anonymkode: b1bb7...e9a

🤣

Anonymkode: ea1dd...943

AnonymBruker
Skrevet

Hun har funnet seg et nytt offer mest sannsynlig. Om hun ikke har lurt deg til å sende henne hele formuen din på et helt år, så har hun nok gitt opp. 

Du har vel ikke sendt "henne" penger?

Anonymkode: 892fc...98a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres sketchy ut. Hvordan er hun som person? Vet du sikkert at hun ikke er en svindler? Og hvorfor har du løyet for henne? Om du er for gammel for tiltok, er du for gammel for henne også?

Anonymkode: 21ec3...f10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...