AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Kan du gi eksempel? Anonymkode: 37802...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Hæ? Anonymkode: f9902...c72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai En normal og naturlig kvinne uten løsvipper, kunstige bryn, løshår og andenebb. Og silikon. Anonymkode: e2a61...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En normal og naturlig kvinne uten løsvipper, kunstige bryn, løshår og andenebb. Og silikon. Anonymkode: e2a61...dee Du hadde blitt overrasket på hvor mange du kjenner som har en av disse. Men er du den skyldige i å være fordumsfull? Anonymkode: 2dc7f...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Del Skrevet 7. mai 15 hours ago, AnonymBruker said: Hæ? Anonymkode: f9902...c72 Ok. Jeg har hørt dette om mitt utseende flere ganger fra ulike menn, at jeg ser uskyldig ut- (som ei ung jente) og ønsker å forså hva det betyr. Jeg er 49 år. Anonymkode: 37802...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Del Skrevet 16. mai Naturlig pen uten å fremheve det. Kroppen er trent uten å fremheve det. Er utdannet og har gode verdier uten å fremheve det. Osv. Anonymkode: 81ad6...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 16. mai #7 Del Skrevet 16. mai On 5/6/2024 at 2:07 PM, AnonymBruker said: Kan du gi eksempel? Anonymkode: 37802...c0f Amanda Knox var uskyldig. Dømt for drap i Italia, senere frikjent. Veit ikke om man kan se om en person er uskyldig, håper rettssystemet stort sett baserer seg på beviser. Er forsvareren til den tiltalte Elden må man anta at personen er skyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. mai #8 Del Skrevet 16. mai Jeg tror selv at jeg ser troskyldig ut, men ikke uskyldig sånn sett.... Her er jeg for selvsikker i min utstråling til det. Så hvis det er noen menn som har hatt slike tanker om meg, så har dem gått fem på tenker jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #9 Del Skrevet 16. mai Ingen kvinner er uskyldig. Anonymkode: fc6de...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Goldenretriever Skrevet 16. mai #10 Del Skrevet 16. mai Lite og naturlig sminke og avslappet eller søt klesstil er kanskje en del av det. Men ellers ser jeg for meg et ansikt som er mildt og åpent, men litt barnlige trekk kanskje? Det jeg ser for meg at de mener, men hvem vet 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #11 Del Skrevet 16. mai newman01 skrev (11 timer siden): Amanda Knox var uskyldig. Dømt for drap i Italia, senere frikjent. Veit ikke om man kan se om en person er uskyldig, håper rettssystemet stort sett baserer seg på beviser. Er forsvareren til den tiltalte Elden må man anta at personen er skyldig. 😂☺️ Anonymkode: 077ee...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 16. mai #12 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 14.07): Kan du gi eksempel? Anonymkode: 37802...c0f Ja en nypult en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 17. mai #13 Del Skrevet 17. mai Ingen kvinner er uskyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kudos Skrevet 20. mai #14 Del Skrevet 20. mai Uskyldig som…et barn mener du? Eller en kvinne som er lett å utnytte/manipulere? Hvis du utdyper spørsmålet så hjelper det. Men det å se etter «uskyldig» som egenskap gir litt pedo vibes for å være ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå