KnekkeBørre Skrevet 10. mai #41 Del Skrevet 10. mai Jeg kuttet ut røyken etter mange års slaveri.. Men jeg kommer aldri til å bli den som griner på nesa av røyklukt. Ærlig talt så elsker jeg lukten av fersk tobakksrøk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #42 Del Skrevet 10. mai Di kan ikke gjøre noe med det. De har vel avtale om at de har lov til å ta røykepauser i arbeidstiden. Har opplevd store problemer med en som luktet ekstremt svette. Dataansvarlig, som skulle stå tett oppi og vise på pc. Grusomt. Men det er ikke forbudt å la være og vaske seg/skifte klær. Anonymkode: fe423...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #43 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Di kan ikke gjøre noe med det. De har vel avtale om at de har lov til å ta røykepauser i arbeidstiden. Har opplevd store problemer med en som luktet ekstremt svette. Dataansvarlig, som skulle stå tett oppi og vise på pc. Grusomt. Men det er ikke forbudt å la være og vaske seg/skifte klær. Anonymkode: fe423...dda ....glemte noe 🙂. Selv elsker jeg parfymeduft av folk, men noen blir jo dårlige av det også. Anonymkode: fe423...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #44 Del Skrevet 10. mai Du må ta det opp med sjefen, HR ol. De som røyker (eller snuser for den sags skyld) de forstår ikke at det lukter. Jeg ble nærmest ledd av når jeg sa jeg kunne lukte når jeg kom inn i rommet om noen hadde kastet en snus i bosset. De som driver med det forstår ikke. Du skal ha det greit på jobb, og sjefen må finne en måte å tilrettelegge på. Anonymkode: d7fe1...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milea8 Skrevet 10. mai #45 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må ta det opp med sjefen, HR ol. De som røyker (eller snuser for den sags skyld) de forstår ikke at det lukter. Jeg ble nærmest ledd av når jeg sa jeg kunne lukte når jeg kom inn i rommet om noen hadde kastet en snus i bosset. De som driver med det forstår ikke. Du skal ha det greit på jobb, og sjefen må finne en måte å tilrettelegge på. Anonymkode: d7fe1...e17 Går du helt oppi søppeldunken du da? Kan være enig at man kan lukte det når det nettopp er kastet, men den lukta setter seg ikke i lokalet.. ingenting skal være lov lengre virker det som. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #46 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er ingen vei utenom å si fra, og hvis de ikke respekterer deg så må du ta det med sjefen eller HR. De fleste røykere forstår ikke at de stinker. Anonymkode: ec0f4...77e Jo, det tror jeg de gjør. Jeg røyker selv, og er veldig oppmerksom på dette, så jeg gjør mitt beste for at det ikke skal lukte røyk av meg etter at jeg har tatt en røyk. X’en (som ikke røyket) pleide å si at han var overrasket over at det aldri luktet røyk av meg. Reagerer selv på sur røyklukt, som det aner meg at TS klager på, men «fersk» sigarettlukt synes jeg faktisk lukter godt. Anonymkode: fc8fc...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #47 Del Skrevet 10. mai 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det tror jeg de gjør. Jeg røyker selv, og er veldig oppmerksom på dette, så jeg gjør mitt beste for at det ikke skal lukte røyk av meg etter at jeg har tatt en røyk. X’en (som ikke røyket) pleide å si at han var overrasket over at det aldri luktet røyk av meg. Reagerer selv på sur røyklukt, som det aner meg at TS klager på, men «fersk» sigarettlukt synes jeg faktisk lukter godt. Anonymkode: fc8fc...f15 Tror ikke mange ikkerøykere vil være enig med deg i at det lukter godt. Anonymkode: ec0f4...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #48 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke mange ikkerøykere vil være enig med deg i at det lukter godt. Anonymkode: ec0f4...77e Det var da heller ikke poenget, men det var altså det du klarte å lese ut av det? 🤦♀️Jeg kjenner forøvrig flere ikke-røykere som sier det samme, og det er en annen i tråden som også sier det. Anonymkode: fc8fc...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #49 Del Skrevet 10. mai 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var da heller ikke poenget, men det var altså det du klarte å lese ut av det? 🤦♀️Jeg kjenner forøvrig flere ikke-røykere som sier det samme, og det er en annen i tråden som også sier det. Anonymkode: fc8fc...f15 Men det hjelper ikke TS, som blir sterkt plaget av røyk. Anonymkode: ec0f4...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #50 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gjelder dette parfyme også? De som har spist hvitløk? Anonymkode: 2dc1b...e76 Ja, i aller høyeste grad parfyme. Hvitløk? Tenker du på kostholdet til ikke-etnisk norske? Jeg mener at alle må få følge sine kulturer og skikker så langt som mulig. Det går ikke å diskriminere fordi noen ikke liker matlukt. Røyk og parfyme derimot er det lett å gjøre noe med. Anonymkode: 0c9f4...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #51 Del Skrevet 11. mai Milea8 skrev (12 timer siden): Går du helt oppi søppeldunken du da? Kan være enig at man kan lukte det når det nettopp er kastet, men den lukta setter seg ikke i lokalet.. ingenting skal være lov lengre virker det som. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Nei, gjør ikke det. Kom inn døren, og lukter det. Søppeldunk ca 4 meter fra døren. Lukta den henger igjen i lufta frem til bosset er tømt. Er nok mer sensitiv siden jeg ikke snuser selv, i tillegg til at jeg synes det lukter helt grusomt. Sier ikke noe på om det ikke skal være lov. Men prøvde bare å forklare at mange som snuser eller røyker ikke lukter det selv på samme måte. Anonymkode: d7fe1...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milea8 Skrevet 11. mai #52 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, gjør ikke det. Kom inn døren, og lukter det. Søppeldunk ca 4 meter fra døren. Lukta den henger igjen i lufta frem til bosset er tømt. Er nok mer sensitiv siden jeg ikke snuser selv, i tillegg til at jeg synes det lukter helt grusomt. Sier ikke noe på om det ikke skal være lov. Men prøvde bare å forklare at mange som snuser eller røyker ikke lukter det selv på samme måte. Anonymkode: d7fe1...e17 Da er man sensitiv ovenfor lukt, og da gjelder ikke det bare en ting. når det skal sies, så snuser jeg, men ingen i min omgangskrets har opplevd det som sjenerende. Og jo jeg merker lukt selv om jeg snuser selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #53 Del Skrevet 11. mai Både snus og røyk lukter vondt. Det må være lov å si at du får hodepine av fersk røyklukt og spørre pent om de kan legge visittene sine innom kontoret ditt på vei ut til røykepause i stedet for på vei inn. Anonymkode: 1dfd9...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 11. mai #54 Del Skrevet 11. mai Du får ta med deg makrell i tomat til lunsjen. Og gjerne spise rå hvitløk. Det er jo faktisk både godt og sunt også. Og en fin kombinasjon på brødskiven så lenge hvitløken hakkes opp og drysses over. Nam! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå