AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Del Skrevet 6. mai 2024 Hei, jeg har reagert på at det er så mye veps rundt huset (alltid bodd i leilighet frem til nå). Ser veps går inn bak listen rundt dørkarmen, er en åpning på ene punktet der. Ser ut som de bor der. Er det noen måte jeg kan fjerne dette på uten å ta vekk listen og at det blir et stort prosjekt.. Kan jeg fks tette hullet og la de dø? Anonymkode: aaf4a...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Eller spraye noe inn der? Noen med erfaring😅 Anonymkode: aaf4a...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanoAltforstor Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Del Skrevet 6. mai 2024 Kjøp denne: https://www.felleskjopet.no/hjem-og-fritid/huset/skadedyrbekjempelse/insekter/andre-insekter/kvitt-permetrin-plus-50342238/ Får den også på OBS og Jernia så vidt jeg vet. Bruk det ekstra tynne røret og stikk det inn der hvor bolet er og rundt om det. Jeg får hver sommer bol under terrassen. Gjør det da på denne måten framfor å rive opp alt. Bolet blir da forlatt, men ingen klarer å ta bo i det etterpå. Anonymkode: ea9cd...1ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Del Skrevet 6. mai 2024 LanoAltforstor skrev (9 minutter siden): Ta kontakt med skadedyrsfirma, for alt du vet kan det være enorme mengder inne i kledningen. Har ikke råd akkurat nå.. Nettopp kjøpt huset og alle pengene har rent ut. Tviler på at dette går på kjøpsforsikringen🥲 TS Anonymkode: aaf4a...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøp denne: https://www.felleskjopet.no/hjem-og-fritid/huset/skadedyrbekjempelse/insekter/andre-insekter/kvitt-permetrin-plus-50342238/ Får den også på OBS og Jernia så vidt jeg vet. Bruk det ekstra tynne røret og stikk det inn der hvor bolet er og rundt om det. Jeg får hver sommer bol under terrassen. Gjør det da på denne måten framfor å rive opp alt. Bolet blir da forlatt, men ingen klarer å ta bo i det etterpå. Anonymkode: ea9cd...1ca Tusen hjertelig takk!❤️ Skal kjøpe den asap TS Anonymkode: aaf4a...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. mai 2024 #7 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen hjertelig takk!❤️ Skal kjøpe den asap TS Anonymkode: aaf4a...c54 Ja, du trenger nok ikke utrykning til huset ditt. Men du kan spraye inn det middelet. Hvordan er hulrommet de har laget bolet i? Er det stort, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. mai 2024 #8 Del Skrevet 6. mai 2024 Er det inne i huset, i veggen? Eller ute i en bod ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. mai 2024 #9 Del Skrevet 6. mai 2024 Du får sjekke om det går an å spraye middelet inn i veggen uten at giften siver inn til dere i huset. Jeg brukte middelet ute under boden når jeg fikk vepsebol der, og det var jo et viktig poeng å ikke stå å "henge" i osen av giften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #10 Del Skrevet 6. mai 2024 Samt spray etter solnedgang, når vepsen har tatt kveld! Anonymkode: e4d80...b51 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #11 Del Skrevet 6. mai 2024 LanoAltforstor skrev (2 timer siden): Ta kontakt med skadedyrsfirma, for alt du vet kan det være enorme mengder inne i kledningen. Det er ikke enorme mengder veps i et bol, i alle fall ikke på denne tiden av året. Anonymkode: 64803...bd1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #12 Del Skrevet 7. mai 2024 Vepseskum er det du trenger. Når all vepsen har gått inn for dagen så sprayer du først åpningen så de ikke kommer ut, deretter stikker du den så langt inn du får den og tømmer rett og slett hele boksen inni der. Det er i tilegg kontaktvirkende så det vil virke relativt kjapt, har selv brukt det så vet det funker, koster vel en 200,- Anonymkode: f1b11...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Tgirl Skrevet 7. mai 2024 #13 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vepseskum er det du trenger. Når all vepsen har gått inn for dagen så sprayer du først åpningen så de ikke kommer ut, deretter stikker du den så langt inn du får den og tømmer rett og slett hele boksen inni der. Det er i tilegg kontaktvirkende så det vil virke relativt kjapt, har selv brukt det så vet det funker, koster vel en 200,- Anonymkode: f1b11...161 Vepseskum er greia ja! Jeg har brukt det mye på vepsebol. Lånte litt beskyttelse av birøkternabo etter og ha fått litt for mange veps etter meg ved noen annledninger😝 Og gjør det gjerne litt utpå natta ja, da er de enkle å ta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 7. mai 2024 #14 Del Skrevet 7. mai 2024 https://skadedyrbutikken.no/produkter/insekter/veps?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwouexBhAuEiwAtW_ZxwzKDKW-gBSsbYH-eHtVETArRiGo1v2rz0DTP5qYP4-ky6RdtW1DchoCJDIQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #15 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 14.04): Har ikke råd akkurat nå.. Nettopp kjøpt huset og alle pengene har rent ut. Tviler på at dette går på kjøpsforsikringen🥲 TS Anonymkode: aaf4a...c54 Det kan gå på både kjøperforsikringen og husforsikringen. Anonymkode: 24293...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #16 Del Skrevet 9. mai 2024 Har faktisk fått det bak en list her og i år. Sprayet permitrin inn mellom alle åpninger for et par dager siden. Ikke sett noen siden hvertfall. Anonymkode: 2f535...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #17 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 0.20): Vepseskum er det du trenger. Når all vepsen har gått inn for dagen så sprayer du først åpningen så de ikke kommer ut, deretter stikker du den så langt inn du får den og tømmer rett og slett hele boksen inni der. Det er i tilegg kontaktvirkende så det vil virke relativt kjapt, har selv brukt det så vet det funker, koster vel en 200,- Anonymkode: f1b11...161 Monika Tgirl skrev (På 8.5.2024 den 0.33): Vepseskum er greia ja! Jeg har brukt det mye på vepsebol. Lånte litt beskyttelse av birøkternabo etter og ha fått litt for mange veps etter meg ved noen annledninger😝 Og gjør det gjerne litt utpå natta ja, da er de enkle å ta. Da er Permetrin bedre. Billigere siden du trenger langt unna en hel boks. En boks haær du hele sommeren til veps, edderkopper og annet dritt en ikke vil ha inn. Dessutten bedøver den vepsen umiddelbart, så ingen flyr etter deg. Anonymkode: ea9cd...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå