AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Hei.. Jeg hadde samleie med en fyr jeg er forelsket i. Vi ble begge enig om at vi skal ikke rushe noe forhold og bare se om vi blir i forhold eller ikke. Vi møttes og hadde det veldig fint. Men vi hadde jo sex. Jeg går på p plaster og vi hadde uten kondom. Men jeg var veldig dårlig på og bytte p plasteret og husker ikke hvor jeg er i forhold til plaster bruk. Når jeg kom hjem startet jeg på nytt for og være sikker. Men skal innrømme at jeg er redd for graviditet nå.. skal ta test!! Men har noen ting jeg lurer på.. 1. hvor lenge varer sæd i kroppen? 2. bare sånn vis jeg er.. hvordan burde jeg fortelle det og hva burde jeg gjøre.. vi begge ønsker jo barn men vi er jo ikke i et forhold enda. 3. Når burde jeg ta test? Forventer mens denne uka eller neste. 4. noen andre som har blitt gravid på denne måten? Er litt redd hehhee Anonymkode: d748b...6b4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Dette er så sløvt at jeg vil nesten si du har blitt gravid med vilje. Anonymkode: b65f8...834 5 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Nei det ville jeg aldri gjort.. det synes jeg ikke er greit.. Anonymkode: d748b...6b4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Hele historien vil jeg ikke forklare hvorfor det ble sånn.. men med vilje er det virkelig ikke.. Anonymkode: d748b...6b4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 1. Opptil 5 dager er vel det de fleste kilder oppgir. 4. Ja, mange som slurver med prevensjonen så det har nok skjedd. Du burde bytte til et mer pålitelig prevensjonsmiddel. Anonymkode: 783b1...9cd
mommyaka Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei.. Jeg hadde samleie med en fyr jeg er forelsket i. Vi ble begge enig om at vi skal ikke rushe noe forhold og bare se om vi blir i forhold eller ikke. Vi møttes og hadde det veldig fint. Men vi hadde jo sex. Jeg går på p plaster og vi hadde uten kondom. Men jeg var veldig dårlig på og bytte p plasteret og husker ikke hvor jeg er i forhold til plaster bruk. Når jeg kom hjem startet jeg på nytt for og være sikker. Men skal innrømme at jeg er redd for graviditet nå.. skal ta test!! Men har noen ting jeg lurer på.. 1. hvor lenge varer sæd i kroppen? 2. bare sånn vis jeg er.. hvordan burde jeg fortelle det og hva burde jeg gjøre.. vi begge ønsker jo barn men vi er jo ikke i et forhold enda. 3. Når burde jeg ta test? Forventer mens denne uka eller neste. 4. noen andre som har blitt gravid på denne måten? Er litt redd hehhee Anonymkode: d748b...6b4 Sæd kan leve 1-7 dager i kroppen. Høres ut som du ikke vet når du har eggløsning,men ville tatt test 17 dager etter du hadde sex( om eggløsning var rundt den tiden) Mange som har blitt gravid på p piller og annen prevensjon så det er jo alltid sjanse 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei.. Jeg hadde samleie med en fyr jeg er forelsket i. Vi ble begge enig om at vi skal ikke rushe noe forhold og bare se om vi blir i forhold eller ikke. Vi møttes og hadde det veldig fint. Men vi hadde jo sex. Jeg går på p plaster og vi hadde uten kondom. Men jeg var veldig dårlig på og bytte p plasteret og husker ikke hvor jeg er i forhold til plaster bruk. Når jeg kom hjem startet jeg på nytt for og være sikker. Men skal innrømme at jeg er redd for graviditet nå.. skal ta test!! Men har noen ting jeg lurer på.. 1. hvor lenge varer sæd i kroppen? 2. bare sånn vis jeg er.. hvordan burde jeg fortelle det og hva burde jeg gjøre.. vi begge ønsker jo barn men vi er jo ikke i et forhold enda. 3. Når burde jeg ta test? Forventer mens denne uka eller neste. 4. noen andre som har blitt gravid på denne måten? Er litt redd hehhee Anonymkode: d748b...6b4 1 - hvor lenge sperm lever er avhengig av forholdene i kroppen din og spermkvalitet. Men opp til 5-6 dager. 2 - du bør vente med å fortelle til du vet om du er gravid. 3 - vent til forventet mensen for sikrest resultat. 4 - nei for jeg har ikke ubeskyttet sex med tilfeldige menn jeg ikke er i et forhold med med usikker prevensjon. Hvis du ikke klarer å ha kontroll på plaster som byttes én gang i mnd - så har du ikke ubeskyttet sex. Bruk prevensjon rett! Mange blir gravid pga feilbruk av prevensjon. Ta din seksuelle helse seriøst! Eller avstå fra sex! Anonymkode: 337a1...fbd 2
exictence Skrevet 6. mai 2024 #8 Skrevet 6. mai 2024 Tror ikke jeg ville fortalt noe før du vet noe sikkert. Ikke ta sorgene på forskudd. Om du er gravid, og for vite det sikkert, så er det bare til å fortelle det rett ut.
Hedda-78 Skrevet 6. mai 2024 #9 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. hvor lenge varer sæd i kroppen? 2. bare sånn vis jeg er.. hvordan burde jeg fortelle det og hva burde jeg gjøre.. vi begge ønsker jo barn men vi er jo ikke i et forhold enda. 3. Når burde jeg ta test? Forventer mens denne uka eller neste. 4. noen andre som har blitt gravid på denne måten? Er litt redd hehhee Anonymkode: d748b...6b4 1. Ca 5-6 dager 2. Ikke tenk på det nå, det kan du tenke på hvis det blir aktuelt 3. 14 dager etter samleie 4. Selvfølgelig er det noen som har blitt gravid ved å slurve med prevensjon. Det skjer. Klarer du ikke å holde kontroll og bruk det riktig, så bytt til en annen prevensjonstype.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #10 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 13.25): Hei.. Jeg hadde samleie med en fyr jeg er forelsket i. Vi ble begge enig om at vi skal ikke rushe noe forhold og bare se om vi blir i forhold eller ikke. Vi møttes og hadde det veldig fint. Men vi hadde jo sex. Jeg går på p plaster og vi hadde uten kondom. Men jeg var veldig dårlig på og bytte p plasteret og husker ikke hvor jeg er i forhold til plaster bruk. Når jeg kom hjem startet jeg på nytt for og være sikker. Men skal innrømme at jeg er redd for graviditet nå.. skal ta test!! Men har noen ting jeg lurer på.. 1. hvor lenge varer sæd i kroppen? 2. bare sånn vis jeg er.. hvordan burde jeg fortelle det og hva burde jeg gjøre.. vi begge ønsker jo barn men vi er jo ikke i et forhold enda. 3. Når burde jeg ta test? Forventer mens denne uka eller neste. 4. noen andre som har blitt gravid på denne måten? Er litt redd hehhee Anonymkode: d748b...6b4 Jeg ble gravid slik i 2008, barnefar reagerte med sjokk og forlot meg, men jeg er glad for å ha beholdt barnet. I verste fall blir du alenemor men det går vel fint 😊 test kan du ta ca når du forventer mensen. Hvis positiv, fortell det rett ut og snakk med han, Finn ut sammen hva dere skal gjøre. Lykke til! Anonymkode: d1143...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå