Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en oppfordring til alle som bruker Tise. Ikke overpris det dere selger. Jeg synes generelt folk setter for høy pris på ting! Synes alle bør gå i seg selv på hvor mye man skal ta for varen og ha den reelle verdien på den brukte varen. Gjenbruken vil funke bedre hvis alle bare skjerper seg litt.   

Anonymkode: b553f...b82

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er en oppfordring til alle som bruker Tise. Ikke overpris det dere selger. Jeg synes generelt folk setter for høy pris på ting! Synes alle bør gå i seg selv på hvor mye man skal ta for varen og ha den reelle verdien på den brukte varen. Gjenbruken vil funke bedre hvis alle bare skjerper seg litt.   

Anonymkode: b553f...b82

Det gjelder ikke bare for Tise, men finn.no også. Folk som tror de kan få det de selger som er flere år gammelt til nesten det samme som ny pris. Har vært ute for noen som solgte en 2 år gammel vare til et par hundrelapper mer enn nypris.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg priser varer etter hva jeg ville betalt for samme ting selv 🤷🏼‍♀️ Sikkert noen som synes jeg priser for dyrt, men det blir jo solgt, så ja… Kan f.eks. selge en kjole som kostet 2000,- ny for 1500,-. Da er den selvfølgelig nesten som ny og uten bruksmerker. Når jeg priser litt høyere er det dessuten mer aktuelt for meg å godta bud under oppgitt pris.

Anonymkode: 080d7...d9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva man selger. Noe som er gammelt, har ikke nødvendigvis tapt seg veldig i verdi, men da tenker jeg ikke på helt ordinære klesplagg eller interiørgjenstander.

Anonymkode: 69f87...607

Skrevet

Søk etter det du vil ha og filtrer etter pris. Lik annonser og følg med hvis de setter ned prisen, men godta at det kan bli kjøpt av andre i mellomtiden. Lagre søk slik at det kommer opp hvis folk legger det ut. Godta at du ikke kan få tak i visse merkevarer eller materialer hvis du vil ha noe så billig som mulig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klager, tror enkelte bare ikke eier taktikk og teft for seconhand shopping. Har enkelte plagg i skapet som opprinnelig kostet opptil 3-5k som jeg fikk for 500, og det var ikke godt brukt for å si det sånn. 

Følg folk som bor i smørøyet i Oslo og Stavanger eller finere strøk i Bergen som jevnlig kjøper nytt og tømmer klesskapet. Pass på at de har din størrelse og se om de matcher fasong og høyde på bilder. You're welcome 😎

• Liker 1
Skrevet
On 5/6/2024 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

Det kommer jo helt an på hva man selger. Noe som er gammelt, har ikke nødvendigvis tapt seg veldig i verdi, men da tenker jeg ikke på helt ordinære klesplagg eller interiørgjenstander.

Anonymkode: 69f87...607

Tenker det samme. Kommer såklart an på hva man selger.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man setter prisen for høyt får man ikke solgt, da må man justere hvis det er viktig å selge. Det er ikke vanskeligere. Får man solgt var ikke prisen for høy, selv om du mener at den er det.

Anonymkode: 49f82...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...