AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Del Skrevet 6. mai 2024 Hei! Jeg har noe sengetøy jeg liker veldig godt, men dyna havner ofte som en klump inne i trekket. Antar det er fordi trekket er så glatt. Finnes det noen slags festeanordning man kan installere så dyna holder seg pen inne i trekket? Har vurdert alt fra trykk-knapper, til noe å knyte fast dyna med i trekket. Tips? Anonymkode: 05bc3...450 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Borrelås i hvert hjørne? Eller tar et stort sting i hvert hjørne som lett kuttes bort når du skifter. Anonymkode: db83d...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Borrelås i hvert hjørne? Eller tar et stort sting i hvert hjørne som lett kuttes bort når du skifter. Anonymkode: db83d...f98 Tenker det er litt tungvindt å sy i dyna/dynetrekket ukentlig Men borrelås er kanskje ikke dumt! Det skal jeg sjekke opp i. Anonymkode: 05bc3...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 6. mai 2024 #4 Del Skrevet 6. mai 2024 Sy en liten løkke av strikk i hvert hjørne av dyna, så syr du en liten knapp i hvert hjørne inni dynetrekk. Da holder det seg på plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Del Skrevet 6. mai 2024 Dette plager meg og!!!!! Det var ikke sånn før?!? Anonymkode: 395a8...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Del Skrevet 6. mai 2024 Amazon har noe som heter duvet clips https://www.amazon.co.uk/duvet-clips-keep-place/s?k=duvet+clips+to+keep+duvet+in+place Noen som har prøvd noe sånt? Har samme problem siden jeg sover veldig urolig. Anonymkode: 3af57...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå