Gå til innhold

Hvilken flyplass er det du liker minst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det nok Kirkenes. 

Veldig dårlig toalett løsning og lite plass. Ingen sted å sitte litt privat. 

Anonymkode: 31779...b51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Charles de gaulle.

Avstandene og ventetidene. Sure ansatte. 

Anonymkode: 92935...987

AnonymBruker
Skrevet

Frankfurt, stort og uoversiktlig, lite sitteplasser. Santorini. I motsatt ende av skalaen, bitteliten. Men til gjengjeld absolutt ingenting utenom en liten kiosk. Kiev, den mest støyende flyplassen jeg har vært borti, med kontinuerlige beskjeder over høytaleranlegget. Dette var noen år siden, så de har vel andre ting å bekymre seg over nå. Kathmandu, ingen køkultur, man måtte albue seg frem. Newark, enorme køer ved ankomst. Vanskelig flyplass å komme seg ut av, systemet med de førerløse togene virket å ha kollapset helt. Og ved avreise nesten ingen butikker eller restauranter. Men det siste gjelder de fleste amerikanske flyplasser. De virker overraskende lite interessert i å selge noe til reisende som ofte tilbringer mange timer på flyplassen. Langt unna det vi er vant med i Europa, der flyplassene er kjøpesentre.

Anonymkode: 6dbe9...25d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det var vanskelig å finne frem på Charles de Gaulle. Jeg har ikke reist så mye med fly da. Kan hende det finnes verre.

Anonymkode: 8ce36...98d

AnonymBruker
Skrevet

Svalbard

Anonymkode: 21335...5c4

Skrevet

Jeg syns O´Hare var helt grusom. Stor med lange avstander og helt sinnssykt travel. 

AnonymBruker
Skrevet

Charles de Gaulle - lange avstander, lange køer og sure ansatte.

Newark - Ankomst: lange køer i immigration og lang ventetid på innsjekket bagasje. Avreise: De sureste ansatte i sikkerhetskontrollen jeg har vært borti, dårlig med spisesteder, butikker etc. etter sikkerhetskontrollen. 

Anonymkode: 4a3c8...906

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Charles de Gaulle - store avstander og  dårlig merking gjør det vanskelig å finne fram

Anonymkode: 3602e...387

Skrevet

Frankfurt

Skrevet

Phuket

Skrevet

Seattle og LAX er ganske kjipe med mye kaos

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer bare ikke å like flyplassen i Tromsø. Den er så ukoselig og kald, og ofte stappa full av folk. Og det er null info om at man ved transfer kan måtte gå til en annen terminal der man må gjennom en ny sikkerhetskontroll. Vi hadde svidd av 200 kr på fire uåpnede halvlitere med brus til flyturen til Oslo/bussturen derfra tre minutter før vi oppdaget at vi måtte i ny sikkerhetskontroll fordi vi uheldigvis skulle på flyet som kom fra Svalbard. Da fikk vi valget mellom å styrte eller å tømme ut brusen vi nettopp hadde kjøpt😡

Anonymkode: 97ed3...124

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flyplassen i Tromsø er under ombygging, så det blir forhåpentligvis bedre når de en gang blir ferdig med det. 

Anonymkode: b1452...dde

• Nyttig 1
Skrevet

Schipol Amsterdam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...