terrassen Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Er i gang med å bruke clearblue fertilitetsmonitor - etter å ha brukt lang tid uten å bli gravid, og står i IVF-kø, og har denne syklusen gått på letrozol grunnet uregelmessige sykluser. Forventet å få EL (pga tablettene) rundt dag 14, men fikk LAV på monitoren helt fram til dag 17, hvor den gikk rett til MAKSIMAL. Den ville ha meg til å teste dagen etterpå, og fikk MAKSIMAL da også. Dag 19 (idag) vil den fortsatt ha test, og idag fikk jeg HØY !?! Er ikke det merkelig? Jeg vet man ikke skal tolke ut ifra å se på testpinnene, men om man likevel gjør det (hehe) så ser dagens testpinne mye mer ut som en som skulle fått MAKS enn de to tidligere. Idag var begge strekene like sterke, mens de i går og forleden var mye svakere enn teststreken. Er det monitoren som tuller med meg, eller er det kroppen min? Den vil ha test i morgen også. Dette er en av de nyeste versjonene på monitoren. Når jeg tidligere har brukt har den aldri villet ha test etter at jeg fikk en dag med maksimal, men det kan kanskje også være fordi det er første syklus jeg tester? Noen erfaringer eller lure tanker å dele med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå