Hallepalle2 Skrevet 6. mai 2024 #1 Del Skrevet 6. mai 2024 Sover alle moderatorer, eller hva skjer? Den tar helt av med spekulasjoner, diskusjon om navngitte barn, om de fortjener å bli slått av far, og jeg vet ikke hva! På tide å våkne og gjøre jobben deres? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Hei, jeg har skjult tråden for moderering. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiews Skrevet 3. august 2024 #3 Del Skrevet 3. august 2024 Jeg har rapportert en del innlegg som jeg mener er regelbrudd. Det gjelder hets av både løperne og familiemedlemmene deres og spekulasjoner om hendelser som utenforstående ikke kan ha mulighet for å vite noe om. Så jeg håper dere nå modererer denne tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capri Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 Wiews skrev (På 3.8.2024 den 15.21): Jeg har rapportert en del innlegg som jeg mener er regelbrudd. Det gjelder hets av både løperne og familiemedlemmene deres og spekulasjoner om hendelser som utenforstående ikke kan ha mulighet for å vite noe om. Så jeg håper dere nå modererer denne tråden. Samme her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Hvorfor tillates det å diskutere dattera til Gjert når hun ikke er en offentlig person og ønsker heller ikke å være det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars Angel75 skrev (19 timer siden): Hvorfor tillates det å diskutere dattera til Gjert når hun ikke er en offentlig person og ønsker heller ikke å være det. Det er ikke det, annet enn å diskutere akkurat det som kommer fram i medias oppsummering av det som skjer i rettssalen. Spekulering utover dette fjernes og tråden ryddes minst én gang i døgnet. Regelbrudd kan bli stående i opptil 24 timer, tråden overvåkes ikke døgnet rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april Ingen moderatorer på jobb?? Regelrette trusler mot brukere som er rapportert, men får stå like godt. Andre tråder blir stengt noen timer til temperaturen roer seg, men her er det fritt fram!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 3. april #8 Del Skrevet 3. april Måne Rampelyset skrev (På 27.3.2025 den 18.56): Det er ikke det, annet enn å diskutere akkurat det som kommer fram i medias oppsummering av det som skjer i rettssalen. Spekulering utover dette fjernes og tråden ryddes minst én gang i døgnet. Regelbrudd kan bli stående i opptil 24 timer, tråden overvåkes ikke døgnet rundt. 2 døgn uten moderering og 20 sider med nye innlegg… Har rapportert innlegg som inneholder trusler, men ingen ting skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april Kan det ryddes i tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. april #10 Del Skrevet 4. april Jeg har lest og moderert tråden i går. Har jeg oversett trusler send meg gjerne en PM med link til innlegget. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet torsdag kl 20:49 #11 Del Skrevet torsdag kl 20:49 Hvorfor sletter dere skjermdumper med helt normale referanser/kildehenvisning?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden Hei. Jeg har slettet innlegg fra deg som ikke har korrekte kildehenvisninger. Se regel presisering under: Sitat Gjengivelse av tekst Du kan sitere to-tre setninger av tekst med opphavsrett, men det må legges ved lenke til kilde i innlegget. Dette gjelder også i tilfeller hvor kilden ikke lenger eksisterer. Kommentarfelt er unntatt to-tre-setninger-regelen, men vi tillater likevel ikke store mengder skjermdumper. Det holder ikke å skrive «fra nrk», du må legge ved lenke direkte til saken for at det skal være mulig å ettergå dine sitater/skjermbilder. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå