AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Hjelp. Jeg møtte en mann igår. Vi har bodd i nærheten av hverandre en stund også hadde han likt meg på Tinder, snakket på snap et par dager før vi skulle gå en tur. Undertonen på snap var kanskje litt flørtende, så jeg burde kanskje forutsett at vi kom til å ha sex.. vi gikk ikke lenge før han inviterte meg inn og vi ble sittende. Jeg klarte ikke komme meg ut derfra, fordi Jeg nok ble redd for at han forventet sex. Så hadde vi det da. Og den tror jeg var helt ok? Lenge men ok. Virket som han likte det, mange komplimenter under osv.. men etterpå var det ingenting.. da kjørte han meg hjem. Var hyggelig, men ikke noe flørtende. Ingen melding på snap eller noe. Har snappet masse dagene før.nå føler jeg meg bare helt tom og trist. Føler det er noe galt med meg. Var sexen dårlig da? Ble han skuffet? Eller er det bare at spenningen liksom gikk over? Dette er ikke en jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med, og det tror ikke jeg han heller hadde som intensjon.. men alikavell bryr jeg meg. Angrer bare så på at jeg ble med inn. Men er dette normalt for menn? Jeg sendte en snap og skrev noe om at jeg syns det gikk litt fort i svingene og fikk bare ett helt hyggelig svar. Skrev ikke likt som i helgen. Er det sånn at man plutselig er kjedelig når man har hatt sex og all spenning er borte? Anonymkode: 9b6cb...1b1 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelp. Jeg møtte en mann igår. Vi har bodd i nærheten av hverandre en stund også hadde han likt meg på Tinder, snakket på snap et par dager før vi skulle gå en tur. Undertonen på snap var kanskje litt flørtende, så jeg burde kanskje forutsett at vi kom til å ha sex.. vi gikk ikke lenge før han inviterte meg inn og vi ble sittende. Jeg klarte ikke komme meg ut derfra, fordi Jeg nok ble redd for at han forventet sex. Så hadde vi det da. Og den tror jeg var helt ok? Lenge men ok. Virket som han likte det, mange komplimenter under osv.. men etterpå var det ingenting.. da kjørte han meg hjem. Var hyggelig, men ikke noe flørtende. Ingen melding på snap eller noe. Har snappet masse dagene før.nå føler jeg meg bare helt tom og trist. Føler det er noe galt med meg. Var sexen dårlig da? Ble han skuffet? Eller er det bare at spenningen liksom gikk over? Dette er ikke en jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med, og det tror ikke jeg han heller hadde som intensjon.. men alikavell bryr jeg meg. Angrer bare så på at jeg ble med inn. Men er dette normalt for menn? Jeg sendte en snap og skrev noe om at jeg syns det gikk litt fort i svingene og fikk bare ett helt hyggelig svar. Skrev ikke likt som i helgen. Er det sånn at man plutselig er kjedelig når man har hatt sex og all spenning er borte? Anonymkode: 9b6cb...1b1 Jo også kommer noe av poenget.. kan ikke bare slette og fjerne og glemme.. fordi vi bor SVÆRT nærme hverandre.. burde jeg snakke med han? Eller bare ignorere? Kommer til å se han ukentlig til en av oss flytter. 😅🥲 Anonymkode: 9b6cb...1b1 1
Irak Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jo også kommer noe av poenget.. kan ikke bare slette og fjerne og glemme.. fordi vi bor SVÆRT nærme hverandre.. burde jeg snakke med han? Eller bare ignorere? Kommer til å se han ukentlig til en av oss flytter. 😅🥲 Anonymkode: 9b6cb...1b1 Han her må du nok bare glemme virker det som. Fikk det han kom for.... Jo du kan fint slette han hvis du ønsker det. Du må ikke ha kontakt med han hvis du ikke vil. Snakke med han? Det kan du sikkert, men da må du være forberedt på de svara du kan få hvis du er modig. 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Det er nok ganske vanlig at menn spiller hyggelige og interesserte kun for å få sex, ja. Anonymkode: 0119b...676 14 2 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 Jeg syns det rareste med denne historien er at dere bor svært nærme hverandre og han kjørte deg hjem ??🤔 Anonymkode: d5138...cd2 22 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Spenningen ble nok litt borte. Men du kan lære en hel del av dette. Hva slags person ønsker du å være i en fremtidig situasjon som denne? Hva vil du gjøre annerledes? Han ser nok ikke noe galt med deg, så da synes jeg ikke du skal gjøre det heller ❤️ Anonymkode: 1bba0...1ce 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok ganske vanlig at menn spiller hyggelige og interesserte kun for å få sex, ja. Anonymkode: 0119b...676 Og ofte er kvinner ute etter akkurat det samme og er sånn sett en like stor del av "spillet" Anonymkode: d5138...cd2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #8 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og ofte er kvinner ute etter akkurat det samme og er sånn sett en like stor del av "spillet" Anonymkode: d5138...cd2 Tull. Kvinner er stort sett ute etter forhold, samme når det føles naturlig å ha sex. Anonymkode: a2ede...0da 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #9 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klarte ikke komme meg ut derfra, fordi Jeg nok ble redd for at han forventet sex. Så hadde vi det da. Du har behov for å lære deg å sette grenser! For å hindre at du havner opp i en slik situasjon igjen, ikke bli med en fyr hjem. AnonymBruker skrev (1 time siden): Virket som han likte det Likte du det da?? Husk at du må tenke på deg selv og din helse før noe annet. AnonymBruker skrev (1 time siden): .nå føler jeg meg bare helt tom og trist. Det gjør du nok fordi du gjorde noe som kroppen din ikke ønsket. AnonymBruker skrev (1 time siden): Angrer bare så på at jeg ble med inn. Ta lærdom av det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er dette normalt for menn? Jeg sendte en snap og skrev noe om at jeg syns det gikk litt fort i svingene og fikk bare ett helt hyggelig svar. Skrev ikke likt som i helgen. Er det sånn at man plutselig er kjedelig når man har hatt sex og all spenning er borte? Han fikk som han ønsket. Klart at spenningen er over. Anonymkode: 5ef60...a9d 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #10 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg syns det rareste med denne historien er at dere bor svært nærme hverandre og han kjørte deg hjem ??🤔 Anonymkode: d5138...cd2 Hehe skulle kanskje lagt til detaljen om at vi bor i samme bygning egentlig, men eksen og han bytter bolig etter hvor barna er.. men nå ble historien kanskje enda rarere? 😅 så kjørte meg ikke helt til døra for å si det sånn.. Anonymkode: 9b6cb...1b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #11 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): da kjørte han meg hjem. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): fordi vi bor SVÆRT nærme hverandre.. Dere bor ikke vegg i vegg akkurat. Du må virkelig jobbe med deg selv, hvis det bare er din egen kleinhet som stopper deg fra å gå ut av en slik situasjon. Det virker som om du bare driver med, som et løv i vinden. Anonymkode: 7a3d8...169 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #12 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har behov for å lære deg å sette grenser! For å hindre at du havner opp i en slik situasjon igjen, ikke bli med en fyr hjem. Likte du det da?? Husk at du må tenke på deg selv og din helse før noe annet. Det gjør du nok fordi du gjorde noe som kroppen din ikke ønsket. Ta lærdom av det. Han fikk som han ønsket. Klart at spenningen er over. Anonymkode: 5ef60...a9d Takk for konkrete oppstykka kommentarer… du har helt rett Anonymkode: 9b6cb...1b1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #13 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere bor ikke vegg i vegg akkurat. Du må virkelig jobbe med deg selv, hvis det bare er din egen kleinhet som stopper deg fra å gå ut av en slik situasjon. Det virker som om du bare driver med, som et løv i vinden. Anonymkode: 7a3d8...169 Hehe spot on, er kleinhet som gjør at jeg ikke tørr å gå… så blir som et løv.. og vi har 2 vegger mellom oss… de ukene han har kidsa… Anonymkode: 9b6cb...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #14 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Spenningen ble nok litt borte. Men du kan lære en hel del av dette. Hva slags person ønsker du å være i en fremtidig situasjon som denne? Hva vil du gjøre annerledes? Han ser nok ikke noe galt med deg, så da synes jeg ikke du skal gjøre det heller ❤️ Anonymkode: 1bba0...1ce Ja.. å bruke det som lærdom er nok lurt… må kanskje prøve å ikke havne i samme situasjon… og tenker nok kanskje ddt er noe galt med meg, men handler nok kanskje rett og slett om at han fikk det han ville.. og da er papiret av og pakken ikke alltid ikke spennende lenger.. Anonymkode: 9b6cb...1b1 1
hvalstad45 Skrevet 6. mai 2024 #15 Skrevet 6. mai 2024 Du virker ikke å ha helt kontroll over egne lyster og følelser. Dette virket som et destruktivt handlingsmønster, ha sex fordi du ikke tør å gå? Stå opp for deg selv, bokstavelig talt. Tror du bør jobbe med deg selv og lære deg å ha større selvrespekt. 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #16 Skrevet 6. mai 2024 Bare fordi du tror noen forventer noe, betyr ikke at du må innfri de forventningene. Ditt største problem her er at du har store vanskeligheter med å stå opp for deg selv. Husk, du er ikke en sidekarakter i noen annens liv. Du er hovedpersonen i ditt eget liv, og DU bestemmer hva du ønsker og ikke ønsker. Andre sine ønsker og forventninger overgår ikke dine egne. Etter møtet med ham, ble du sittende og lure på om du var god nok istedenfor å tenke om HAN var god nok. Det vitner om en destruktiv tankegang, med tanke på at du ikke engang hadde et ønske om å ha sex med han. Glem fyren. Si hei og vær normalt hyggelig om du ser han på gata, men ikke legg noe mer i det. Og du, ikke ha sex med folk kun fordi du tror de forventer det. Jeg råder deg til å jobbe med deg selv før du dater igjen. Du kan ikke bli med menn hjem når du ikke engang tør å gå fordi du tror de forventer noe. Anonymkode: 2c271...140 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #17 Skrevet 6. mai 2024 Tenker at om du angrer sexen, så anmelder du han for voldtekt. Du har funnet ut i ettertid at du ikke ville når det ble slik, da er det et overgrep. Anonymkode: 22e80...dc1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #18 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker at om du angrer sexen, så anmelder du han for voldtekt. Du har funnet ut i ettertid at du ikke ville når det ble slik, da er det et overgrep. Anonymkode: 22e80...dc1 Er du gal? 😅 ser jo selv at jeg er problemet her, 100% … angrer på situasjonen og syns det ble kjipt etterpå.. stor forskjell på det og overgrep Anonymkode: 9b6cb...1b1 5 1 1
Druid Skrevet 6. mai 2024 #19 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjelp. Jeg møtte en mann igår. Vi har bodd i nærheten av hverandre en stund også hadde han likt meg på Tinder, snakket på snap et par dager før vi skulle gå en tur. Undertonen på snap var kanskje litt flørtende, så jeg burde kanskje forutsett at vi kom til å ha sex.. vi gikk ikke lenge før han inviterte meg inn og vi ble sittende. Jeg klarte ikke komme meg ut derfra, fordi Jeg nok ble redd for at han forventet sex. Så hadde vi det da. Og den tror jeg var helt ok? Lenge men ok. Virket som han likte det, mange komplimenter under osv.. men etterpå var det ingenting.. da kjørte han meg hjem. Var hyggelig, men ikke noe flørtende. Ingen melding på snap eller noe. Har snappet masse dagene før.nå føler jeg meg bare helt tom og trist. Føler det er noe galt med meg. Var sexen dårlig da? Ble han skuffet? Eller er det bare at spenningen liksom gikk over? Dette er ikke en jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med, og det tror ikke jeg han heller hadde som intensjon.. men alikavell bryr jeg meg. Angrer bare så på at jeg ble med inn. Men er dette normalt for menn? Jeg sendte en snap og skrev noe om at jeg syns det gikk litt fort i svingene og fikk bare ett helt hyggelig svar. Skrev ikke likt som i helgen. Er det sånn at man plutselig er kjedelig når man har hatt sex og all spenning er borte? Anonymkode: 9b6cb...1b1 Dette er trist å lese. Vi snakker mye om samtykke og at dette alltid er helt klart , også dukker det opp slike virkelighetsforståelser som dette. Hun har samtykket til sex mot sin egen vilje, hun dobbeltkommuniserer i sengen og hun avviser han uten å vite hva det hun sier betyr. Dette er kron eksemplet på hva som er utfordringen med kommunikasjon rundt sex og relasjon i Norge. Det eneste overgrepet som er her, er hva hun ubevist utsetter seg selv for, og det er egentlig verre enn hva man utsettes for fra andre. 2
Druid Skrevet 6. mai 2024 #20 Skrevet 6. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo også kommer noe av poenget.. kan ikke bare slette og fjerne og glemme.. fordi vi bor SVÆRT nærme hverandre.. burde jeg snakke med han? Eller bare ignorere? Kommer til å se han ukentlig til en av oss flytter. 😅🥲 Anonymkode: 9b6cb...1b1 Jeg ville bare ignorert han. Her er hvordan denne situasjonen ser ut fra utsiden : Du kjenner han fra Tinder og kommuniser på snap Så møtes dere for noe som i all praktisk forståelse er en date. Du får ingen merkbar kjemi med han, for du ser ikke på han som noen du vil ha som kjæreste. Dere har sex, og du synes det var for lenge, og selv om du sikkert var aktiv, er det ingen tvil om at han har oppdaget at du ikke var MED. (Man skryter ikke av hvor bra en sexpartner er : man lager uartikulerte lyder og spasmer som ligner anfall. Så når han begynner å fortelle hvor bra du er , er det for at du skal slappe av og slippe deg løs. ) Og så starter du kommunikasjonen med at "det gikk for fort frem", så hvis det var noen som helst interesse fra han sin side, så har du avvist han og kommunisert at du er ikke der han kansje er. Hvilket betyr at han har ingen funksjon i din fremtid: Han er ikke noen du ønsker flere dater med, han er ikke noen du vil ha til bootycalls, og du ser ingen annen nytte i han. Du har avvist han på en helt ryddig måte, så det er ingeting å skamme seg for der heller. Men DU trenger å stramme opp deg selv i hvordan du tilnærmer deg din egen seksualitet, for dette er ikke sundt. Endret 6. mai 2024 av Druid 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå