AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 En mann jeg møtte har blokkert meg. Vi hadde Max kjemi. Så ghosta han. Så ringte han 6 ganger i fylla og ville ha meg. Jeg har aldri ringt ham eller pushet noe, men skrev en seriøs melding om at jeg liker ham , men at det er primitivt , vulgært og frekt å ringe i fylla etter å ha ghosta noen du vet er interessert. Spørsmålet er menn: Hvorfor blokkerte han en dame han tydligvis tenker på - som ikke bombarderer ham med melding /ei heller tar noe kontakt ? Anonymkode: bf1ef...a28
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Fordi han tenkte sex / underholdning og du tenkte noe seriøst. Anonymkode: eb568...026 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi han tenkte sex / underholdning og du tenkte noe seriøst. Anonymkode: eb568...026 Er det å være seriøs uattraktivt da? Anonymkode: bf1ef...a28
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det å være seriøs uattraktivt da? Anonymkode: bf1ef...a28 Om man ikke finner dama attraktiv nok for et seriøst forhold, så ja. Anonymkode: 579bf...ccc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er det å være seriøs uattraktivt da? Anonymkode: bf1ef...a28 For noen menn ja, dessverre Anonymkode: eb568...026
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det å være seriøs uattraktivt da? Anonymkode: bf1ef...a28 Kanskje han er en gentleman og heller vil bryte enn å såre deg. Han bommer da med å ghoste, og lar tydeligvis kåtheten styre mer enn fornuften i fylla, men jeg håper du klarer å ikke ta det personlig. Anonymkode: 1451f...b12
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kanskje han er en gentleman og heller vil bryte enn å såre deg. Han bommer da med å ghoste, og lar tydeligvis kåtheten styre mer enn fornuften i fylla, men jeg håper du klarer å ikke ta det personlig. Anonymkode: 1451f...b12 Jeg tar det personlig. Han vet jeg var ute etter forhold og han vet han hele tiden var ute etter sex. Det er sårt å Vite at han gikk inn i dette med meg når han selv var glad for sex , mens jeg selv ville ha hele ham. Anonymkode: bf1ef...a28
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #8 Skrevet 6. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det å være seriøs uattraktivt da? Anonymkode: bf1ef...a28 Nei, men som regel tenker kvinner seriøst når mannfolkene er for bra for dem. Også velger dere vekk de mannfolka som vil ha seriøst med dere. Fordi de ikke er «bra nok», mens de i realiteten er på ditt eget nivå. Han fyren her er keen på sex med deg når han er beruset og har dårlig dømmekraft. Anonymkode: eb8b1...e51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå