AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 En mann jeg møtte har blokkert meg. Vi hadde Max kjemi. Så ghosta han. Så ringte han 6 ganger i fylla og ville ha meg. Jeg har aldri ringt ham eller pushet noe, men skrev en seriøs melding om at jeg liker ham , men at det er primitivt , vulgært og frekt å ringe i fylla etter å ha ghosta noen du vet er interessert. Spørsmålet er menn: Hvorfor blokkerte han en dame han tydligvis tenker på - som ikke bombarderer ham med melding /ei heller tar noe kontakt ? Anonymkode: 763ee...077
isw Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Fordi han er en primitiv person som var kåt der og da. Styr unna. 1
Sofiei Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 Det er jo bare han som kan svare på hvorfor han har blokkert deg. Men han høres absolutt ut som en fyr du bør styre unna.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 At han kontakter deg på natta betyr ikke annet enn at han vil ha sex. Det betyr ikke at han nå plutselig er interessert og tenker masse på deg. Blokker nummerer hans! Anonymkode: 964c3...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå