Gå til innhold

Føler du at tiden du bruker her på KG er nyttig og "well spent"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler litt både og. Jeg føler tiden kan være nyttig her på mange hensyn, men også mye bortkastet tid nåe en bør leve i nuet. Gripe dagen etc. 

Jeg er vel en oversender som vil løse verdensproblemer. Samtidig er det jo litt sosialt her, men liver er jo der ute ikke her inne. 

Anonymkode: 85f1e...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde jeg ikke følt det ville jeg ikke vært her. Og dager/perioder der det skjer mye så er jeg ikke der. 

Men slik som nå, tidlig morgen, ønsker jeg bare å sitte stille med kafefkoppen en halvtime før jeg starter dagen på hjemmekontoret. Avisoverskriftene er lest. Og det frister aldri med video og lyd så tidlig. Da er det givende å delta litt i debatter her inne. 

Anonymkode: 1275d...c40

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si både og her også. Er utrolig mye dritt kasting. Virker jo som de fleste er foreldre, så tenker mitt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det faktisk også litt som morgenrutine, og gjerne litt på kvelden. Det er avkobling for meg, og avkobling er viktig det også, skal ikke kimse av det. De gangene jeg skulle ønske jeg gjorde noe annet enn å være her, er mest de gangene jeg blir irritert.

En ting KG skal ha da, er at det gir på en måte et litt bredere innsyn i "Kari Nordmann" enn hva jeg får gjennom de jeg er i kontakt med daglig i min omgangskrets. Det er mange her jeg er uenig med eller forskjellig fra, og det er noe med å få de perspektivene også. Så noe gir det jo. 

Noen debatter er også interessante, og mye er også bare lett underholdning.

Anonymkode: 9b16f...c01

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, ikke nyttig og well spent.

Anonymkode: 87bab...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Time you enjoyed wasting is not wasted time.»

Anonymkode: 26550...185

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er nyttig med KG? Titter innom når jeg ikke har noe bedre å foreta meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Adrenalina1 skrev (3 minutter siden):

Hva er nyttig med KG? Titter innom når jeg ikke har noe bedre å foreta meg.

Stadige vekkere på hvor heldig jeg er med familie og egen mann, økonomi og helse

Kunnskap og inspirasjon om matlaging. 

Debatter jeg finner interessante

Føles sosialt en tidlig morgen når det ellers bare ville vært meg og kaffekoppen. 

I første omgang få mye kunnskap og støtte om prøverør, i neste omgang kunne betrygge og informere andre, og føle at jeg har vært en positiv faktor i prosessen for dem

Anonymkode: 1275d...c40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tiden er ikke mer eller mindre nyttig brukt her inne enn andre steder. Sitter jeg på toget så kan jeg godt sitte å lese på kg, sitter jeg vakt i hallen så glor jeg heller på kg enn på banen. Altså det er når man har litt tid til overs og man har lest nyheter og ikke gidder å begynne på den nye boka ennå. :P Greit tidsfordriv når man har litt tid til overs eller småkjeder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ganske underholdene her som mann. Gøy å få damene inn på rett spor igjen.

Samtidig er det litt forbudt interresse 😆

Anonymkode: f7a37...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker KG for her føler jeg at jeg "møter" likesinnede....

Liker å se perspektiver fra et annet menneskes ståsted, selv om jeg ikke er enig. 

Synes det er givende i seg selv 💕🪷

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ganske underholdene her som mann. Gøy å få damene inn på rett spor igjen.

Samtidig er det litt forbudt interresse 😆

Anonymkode: f7a37...fd7

Forbudt interesse? 

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (3 timer siden):

Må si både og her også. Er utrolig mye dritt kasting. Virker jo som de fleste er foreldre, så tenker mitt..

Jojo kan forsåvidt være enig i det.

Synes det er gøy å utfordre dem litt jeg da 😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ikke jobb, familie eller venner, så KG er den eneste sosialt jeg har

Anonymkode: 6056e...408

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det føler jeg ikke, men så er jeg heller ikke opptatt av at all tid skal brukes på noe nyttig. Å være på KG ser jeg på som likeverdig med å se på TV, surfe på Tik Tok eller Instagram, spille mobilspill og lignende. Noen ting gjør man bare fordi det er underholdende eller interessant. 

Anonymkode: 2e889...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er meningsfullt å hjelpe med spørsmål rundt f.eks. økonomi, arbeid eller sorg. Da får jeg brukt egen kompetanse, både fra jobb/utdannelse og frivillig arbeid.

Jeg synes ikke det er meningsfullt å krangle med bitre incels og femcels som klander det motsatte kjønn for alle sine problemer, tror menn er livsfarlige (les: at flertallet av menn er voldtektsmenn) eller at kvinners eneste oppgave er å tilfredsstille mannen seksuelt. Kort sagt irriterer jeg meg litt over at diskusjonene blir så polarisert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

haha, nei! Det  er egentlig bortkasta tid som gir negativ energi. Er her inne kun av nysgjerrighet og gammel vane. Hvis jeg trenger å gire meg opp over noe så kan jeg bare logge inn her og få mitt negative humør ut på noen. For 99 prosent her inne er negativt. En vakker dag sletter jeg meg. 

Anonymkode: 69bd0...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er artig, men har helt ærlig bedre ting jeg kan gjøre 😂 Og er glad for at jeg har det alternativet. Mange her inne er sikkert ensomme (som så mange andre i samfunnet) så syns det er en fin arena for de som savner sosial kontakt. Det dekker jo et viss behov.

Enkelte her inne er helt hysteriske. Leste en kommentar som sa "moren din går sikkert ennå på angrepiller" å jeg flirer fortsatt av den til tider.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig ikke. Det er underholdning og adspredelse, og det er jo noe vi også trenger tillegg til det nyttige. 

Anonymkode: 8dab0...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe folk med små og store problemer. Noen ganger får jeg det til og det er det som gjør det verdt å være her.

Anonymkode: e30d0...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...