AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Hei, jeg vil opp 4kg+. Har dere tips? Usunn eller sunt er samma! Hva gir meg ekstra fett fortest mulig? Anonymkode: 6598f...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai hvorfor det Anonymkode: 77c5b...149 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai Luksusproblem. Ulempen er vel at 4 kg kjapt er ikke 4 sunne kilo men fett og vann, en du bryr deg vel ikke om det? Spis det man egentlig skal kutte ut mest mulig. Sjokolade, kake, sukkerholdig brus. Skikkelig kaloritett middag er f.eks. spaghetti carbonara, bearnaisesaus til kjøtt eller grønnsaker, seterrømme, lasagne. Dessert som tiramisu med mye mascarpone, ostekake. Milkshake fra Max Burger har hele 700 kalorier. Mye sukker, mye fett. På apotek finnes også spesialdrikke med ekstra mye kalorier, tenkt for barn eller eldre som har nedsatt matlyst eller problemer. 4 kg hadde jeg nok klart på maks 10 dager. Anonymkode: f2041...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå