Gå til innhold

Sinnsykt kjærlighetssorg snart 9 mnd etter brudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg komme meg videre? 
Det var jeg som brøt pga utroskap flere ganger, men likevel savner jeg det fine vi hadde. Vi var så veldig like på det meste. 
Helt siden bruddet har jeg savnet han, men savnet har bare blitt sterkere og sterkere og de siste to månedene helt enormt. Nå er jeg nesten desperat, vil ha han tilbake, men får det ikke. 
Hvorden skal jeg komme meg videre? 

Anonymkode: 56847...e20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tenk på det fine. Han var NOTORISK UTRO. Han brydde seg ikke om deg og er en drittsekk! 

Anonymkode: 9dce1...cb4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hiv deg på kuk-karusellen på Tinder, så glemmer du det nok fort. Husk å velge menn over ditt nivå hele tiden så du er sikker på at det bare blir engangs sex. 

Hvor lenge var dere sammen da, og hvor gamle er dere ? 

Anonymkode: b7d37...efb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da må du rett og slett ta deg sammen. Livet er fullt av utfordringer vi blir nødt til å takle. Voksne mennesker kan føle sorg og allikevel gå videre i livet.

Kom deg videre. Det kan du godt, bare du prøver. Og det kan sikkert være en god idé å date litt for å få nye impulser og se at det er mange fine menn der ute. 

Anonymkode: d265b...80d

AnonymBruker
Skrevet

Han døde iallfall ikke. Det hadde vært verre.

Anonymkode: 73106...75a

Skrevet

Det du savner var ikke ekte. Si det sånn - dere så på serie å dullet sammen, dagen før det høvla han over en eller annen tøs for så å kysse deg med samme munn. Savner du han fortsatt?

AnonymBruker
Skrevet

Har dere prøvd parterapi før du ga opp? De fleste er ikke utro for å være en drittsekk, men kan være noe dyptliggende i han som han trenger å finne ut av.

Han kunne likevel elsket deg av hele sitt hjerte og fortsatt ha et slikt problem. Mennesker er komplekse vesener og livet er ikke som på film.

Anonymkode: 0dc22...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...