Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen godt voksne her med barn fra tidligere som har greid å lande et forhold med en ny kjæreste som bodde et par timers tid unna?  

Anonymkode: a3597...6a1

Videoannonse
Annonse
Gjest No1*No1
Skrevet

Min kjæreste bor 7-8 timers kjøretur unna, så jeg håper det fordi han er det beste som har skjedd meg 🥰 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i langdistanseforhold med ei dame i Tyskland i fire år, etter de fire årene flyttet vi begge til Oslo og har nå bodd sammen i syv år til.

Anonymkode: 3ee33...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Alt går når du virkelig er innstilt på det.

Livssituasjon kan endre seg, det kan bli aktuelt å flytte sammen på ett av stedene, og så videre. Det kan også fungere å være litt fra hverandre og ha det ekstra fint når dere først møtes.

Anonymkode: dda0f...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan det :) Tenker at det kommer en del an på hvor ofte man får til å møtes og hvor lenge av gangen. Samt hvor mye kontakt man har mellom møtene.

Moren min fant kjærligheten igjen i godt voksen alder. Begge to har sesongbetont arbeid, så i perioder kan de besøke hverandre mye. Og når begge har det travelt med jobb så ringes de og sender meldinger.

Anonymkode: a326f...2e9

AnonymBruker
Skrevet

For meg gikk det ikke, ble av og på i 3 år. Når jeg ser tilbake til det i dag så ser jeg det bare som bortkastet tid

Anonymkode: 35f66...f3d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen godt voksne her med barn fra tidligere som har greid å lande et forhold med en ny kjæreste som bodde et par timers tid unna?  

Anonymkode: a3597...6a1

Kjenner flere som har fått til avstandsforhold. Tenker vel egentlig bare at det er ett spørsmål om motivasjon, og innsats..

Nå blir ji dette selvfølgelig avhengig av livet ditt.. Men når du nevner ett par timer unna, tenker jeg jo ihvertfall at det må la seg gjøre..

Da kan det jo løses ganske enkelt om savnet blir stort. Et par timers kjøring er jo egentlig ganske overkommelig når man har sommerfugler i magen. Det kan jo de fleste til nøds få til spontant også, vil jeg tro?

Skrevet

Nei. Aldri klart. Blir frustrerende i lengden. 

Går for en kort periode(r). 

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

anbefales ikke, hadde det i 1 år, før vi valgte å flytte sammen. Forholdet blir kjedelig og man liksom blir vant til en telefon hele dagen. 

Anonymkode: dd729...e6a

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor langt nok unna hverandre at hverdagen blir en kabal.

Så helgene blir hellige. Og da inkluderer vi ungene og alle overnatter. Vi ser for oss fremtiden sammen så på sikt vil han flytte hit.

Vi savner hverandre og hver time vi er sammen brukes til å knytte oss enda tettere. Og selv om det er tøft noen dager så finnes det ingen andre. Det er oss.

Men på sikt så er jo planen å bo nærmere og det er verdt ventetiden.

Anonymkode: e77ee...5da

AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde en times flytur fra hverandre, og var sammen i ca fire år. Da orket jeg ikke lenger de stadige flyreisene, så det døde ut av seg selv. For meg var det heller aldri noe alternativ å flytte sammen, så man kan kanskje si at det allerede fra begynnelsen var et prosjekt som ikke kunne vare. Men givende var det:)

Anonymkode: 79fdd...23b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min samboer hadde et avstandsforhold i nesten ett år før vi flyttet inn sammen. Det krever enormt mye energi for å få det til å holde. Men jeg tenker så lenge man har tillit og tålmodighet, så ordner alt seg!

Anonymkode: 13097...66d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fordi hver gang dere møtes teller så ekstremt mye. Kranglet en gang og så drar dere vekk fra hverandre? Det tærer på forholdet

Prøvde så hardt med eksen, men det gikk ikke. 

Anonymkode: c7ca4...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Både mamma og stefaren min hadde barn og bodde langt fra hverandre kjempelenge, sammen 20 år nå!

Anonymkode: 8adaa...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...