AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Del Skrevet 5. mai 2024 Kan noen trekke kort på utenlandsturen jeg og kjæresten har planlagt i vår? Jeg gleder meg, men er også spent på hvordan vi funker sammen på tur (første turen vår sammen), og lurer også på om den fysiske formen min vil være bra den uken? Har leddgikt i spesielt knær som ulmer litt opp og ned, og er litt nervøs for oppblomstring av den. Hva sier kortene? Noen råd? På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: ea955...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #2 Del Skrevet 10. mai 2024 Sender denne opp igjen, håpefull😊 Anonymkode: ea955...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #3 Del Skrevet 10. mai 2024 Hei, jeg har nå lagt kortene. Det er med stor sikkerhet at dette kommer til å bli din beste tur men også den du kommer til å angre mest på. Du kan vente deg romantikk og erklæring om evig kjærlighet. Ja han kommer til å fri. Kortene sier også at du vil oppleve gleden av å finne ut at du er gravid. Økonomisk sier Venus kortet at dere kommer til å bruke over evne og kommer til å dra på dere litt gjeld. Men det er også et kort fra Pluto som er vanskelig å tolke for meg. Den sier at leddgikt din kommer til å blusse litt opp men ikke så veldig mye. Men kortet viser også noe mer dystert. Du kommer til å miste 3 tenner og et øye. Lykke til 😊 Anonymkode: d7a63...777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #4 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg har nå lagt kortene. Det er med stor sikkerhet at dette kommer til å bli din beste tur men også den du kommer til å angre mest på. Du kan vente deg romantikk og erklæring om evig kjærlighet. Ja han kommer til å fri. Kortene sier også at du vil oppleve gleden av å finne ut at du er gravid. Økonomisk sier Venus kortet at dere kommer til å bruke over evne og kommer til å dra på dere litt gjeld. Men det er også et kort fra Pluto som er vanskelig å tolke for meg. Den sier at leddgikt din kommer til å blusse litt opp men ikke så veldig mye. Men kortet viser også noe mer dystert. Du kommer til å miste 3 tenner og et øye. Lykke til 😊 Anonymkode: d7a63...777 Trodde først du hadde lagt kort og at du mente det du skrev, men så viste det seg at du bare troller.. Anonymkode: ea955...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #5 Del Skrevet 10. mai 2024 Litt usikker her, men det kan hende at det kommer opp hemmeligheter og sannheter. Potensielt om penger, økonomi, jobb? Kanskje det er spilleavhengig eller noe? Det kan hende at han ikke er over eksen. Eller noe der. Være var på pengene dere bruker. Ta med deg den fineste kjolen du har som du kan ha på deg en kveld. Dersom du er interessert i klær, gjerne på forhånd velg ut et antrekk dersom en spesiell anledning skulle dukke opp. Alt fra topp til tå Anonymkode: ea844...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #6 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Litt usikker her, men det kan hende at det kommer opp hemmeligheter og sannheter. Potensielt om penger, økonomi, jobb? Kanskje det er spilleavhengig eller noe? Det kan hende at han ikke er over eksen. Eller noe der. Være var på pengene dere bruker. Ta med deg den fineste kjolen du har som du kan ha på deg en kveld. Dersom du er interessert i klær, gjerne på forhånd velg ut et antrekk dersom en spesiell anledning skulle dukke opp. Alt fra topp til tå Anonymkode: ea844...8da Tusen takk😊 Jeg vet ikke om hemmeligheter og sannheter dukker opp, det kan jo alltids hende, men han har en stabil økonomi og jeg vet at han ikke er spilleavhengig eller roter med penger på noen måte. Det måtte evt vært noe annet i den forbindelse🤔 Jeg vet også at han er helt over eksen, det er mange mange år siden det ble slutt, og hun har hatt ny samboer i mange år. Tviler også sterkt på at det dukker opp noe frieri av noe slag, hvis det var det du mente med en spesiell anledning? Fin kjole og fin fra topp til tå, skulle det blitt noen feiring av noe slag? Så først avsløringer da, og deretter feiring av noe? Anonymkode: ea955...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #7 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tusen takk😊 Jeg vet ikke om hemmeligheter og sannheter dukker opp, det kan jo alltids hende, men han har en stabil økonomi og jeg vet at han ikke er spilleavhengig eller roter med penger på noen måte. Det måtte evt vært noe annet i den forbindelse🤔 Jeg vet også at han er helt over eksen, det er mange mange år siden det ble slutt, og hun har hatt ny samboer i mange år. Tviler også sterkt på at det dukker opp noe frieri av noe slag, hvis det var det du mente med en spesiell anledning? Fin kjole og fin fra topp til tå, skulle det blitt noen feiring av noe slag? Så først avsløringer da, og deretter feiring av noe? Anonymkode: ea955...c13 Hvis jeg ikke traff så traff jeg ikke. Ja, frieri så dersom det skjer gjerne gi tilbakemelding Anonymkode: ea844...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #8 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis jeg ikke traff så traff jeg ikke. Ja, frieri så dersom det skjer gjerne gi tilbakemelding Anonymkode: ea844...8da Det skal jeg gjøre😄 Anonymkode: ea955...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 21. mai 2024 #9 Del Skrevet 21. mai 2024 Ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger, og svar til det. _popcorn_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #10 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 13.09): Hvis jeg ikke traff så traff jeg ikke. Ja, frieri så dersom det skjer gjerne gi tilbakemelding Anonymkode: ea844...8da Ble ikke frieri på turen, men det var heller ikke forventet i det hele tatt. Ville bare gi beskjed😊 Heller ingen hemmeligheter eller sannheter som dukket opp. Men det ble en veldig fin og romantisk tur😊 Anonymkode: ea955...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå