Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere der ute?  Hvordan kjennes dette ut for dere sånn egentlig? Er det helt likt som hos oss damer? 

Tror jeg har flere slike menn i mitt liv ihvertfall. Har hatt forhold og en sexgreie/dating o.l en periode med flere av dem. De dukker stadig opp igjen og igjen etter at ting er avsluttet. Noen av disse er 10-20 år tilbake i tid. De ønsker helt klart mer av meg. Vil henge sammen, ha det moro, behov for prat og selvfølgelig ønsker de deilig sex. Er det egentlig sånn at de kjenner at jeg kan være den dama de virkelig vil ha liksom? Men tørr liksom ikke å satse skikkelig i redsel for at dette kan bli ødelagt? 

Selv så har jeg vært voldsomt hekta på ett par menn i mitt liv og jeg kan absolutt ikke tenke meg noe annet enn et forhold med disse kara. De er ikke perfekte men de har tydeligvis noe jeg trenger og jeg vet at jeg kjenner en voldsom forelskelse med sug i magen hver eneste gang jeg møter på dem. Helt sinnsykt hvor intens denne følelsen er. Elsker den men jaggu er den slitsom også. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et hekt er jo forbundet med at de ikke kan få den de er hekta på. Så kan godt hende de veldig gjerne skulle vært seriøse med deg, men det er du som er utilgjengelig. 
Hektet fores jo av de smulene man får en gang i blant, som nærer håpet om at det kanskje kan bli noe mer. Men er man moden nok er dette en grei sak å gjennomskue, at det ikke er mer enn smuler og hente. Rart du liker den følelsen, for den ender alltid opp i smerte 

Anonymkode: 1b9b7...163

• Liker 2
Skrevet

Du virker som du er omringet av dine egne og andre sine "hekt", sikker på du ikke har misforstått og egentlig mener forelskelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja, en hekt kan være så mangt. Ikke nødvendigvis snakk om at et forhold er ønsket bak hekten.

Har ligget og hatt sex med omtrent hundre damer, og når det da er en av de seksuelle forholdene du husker dobbelt så godt som de andre til sammen, så er det fort gjort å gå på en hekt. Men den hekten handler ikke om, og har aldri handlet om et ønske om et forhold med henne. Kun ønsket om å oppleve sexen med henne. 

Anonymkode: f6609...f50

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hekt og hekt.. Damer som villig har sex med folk er alltid populære. Man vender gjerne tilbake i håp om mer. 

Men ordentlig hekt oppleves sikkert helt likt hos begge kjønn. 

Anonymkode: 9f6f6...a10

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nja, en hekt kan være så mangt. Ikke nødvendigvis snakk om at et forhold er ønsket bak hekten.

Har ligget og hatt sex med omtrent hundre damer, og når det da er en av de seksuelle forholdene du husker dobbelt så godt som de andre til sammen, så er det fort gjort å gå på en hekt. Men den hekten handler ikke om, og har aldri handlet om et ønske om et forhold med henne. Kun ønsket om å oppleve sexen med henne. 

Anonymkode: f6609...f50

Det er å være kåt, noe som gir seg så snart du tar deg en runk. Et hekt er i hodet konstant. Men kall det hva du vil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de mennene du nevner er i et hekt med deg. Menn kommer alltid tilbake om sexen var bra 

Anonymkode: c2eef...85f

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd et slags hekt. Hun var gift, og det gikk flere år der jeg ikke greide å date andre, fordi hun var i hodet mitt. Ett år etter at jeg gikk videre, kom meldingen om at hun hadde forlatt mannen, men da føltes det heldigvis greit. 

Anonymkode: 1d260...0d1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Et hekt er jo forbundet med at de ikke kan få den de er hekta på. Så kan godt hende de veldig gjerne skulle vært seriøse med deg, men det er du som er utilgjengelig. 
Hektet fores jo av de smulene man får en gang i blant, som nærer håpet om at det kanskje kan bli noe mer. Men er man moden nok er dette en grei sak å gjennomskue, at det ikke er mer enn smuler og hente. Rart du liker den følelsen, for den ender alltid opp i smerte 

Du har nok helt rett i at jeg er utilgjengelig. Jeg har absolutt ikke lett for å slippe noen tett innpå. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis man gir og tar og har et uforutsigbart kontaktmønster så blir de etter min erfaring hekta 9 av 10 ganger. Bra manipulasjonsteknikk hvis man vil kapre en fyr og vil ha han i det lange løp, dårlig hvis man bare vil ha det artig. Husk at menn har følelser de også og det er slitsomt å tenke på en person hele tiden. Kan bli sprø i hodet av den usikkerheten. Gi klar beskjed og rist de av deg hvis du ikke vil noe mer. Egoet kan du mate på andre måter (start med deg selv og ditt eget liv). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hekt og hekt.. Damer som villig har sex med folk er alltid populære. Man vender gjerne tilbake i håp om mer. 

Anonymkode: 9f6f6...a10

Jupp. Det trenger ikke ligge mer bak en hekt enn at dama var villig og relativt lett å få på kroken. 

Anonymkode: 475d4...afa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde vel en gang. Men det var fordi hun ga blandede signaler, selv om hun hadde mistet interessen. Vanskelig å gi slipp da når man jevnlig får signaler på at det er håp.

I dag skulle jeg ønske hun bare kuttet all kontakt når hun merket at hun var mye mindre interessert. Så jeg mener tilfeller der en er veldig forelsket, og andre ikke, så burde den som ikke er interessert i noe romantisk ta ansvar og avslutte kontakten helt 

Anonymkode: 059cc...e71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...