AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #41 Del Skrevet 12. mai 2024 Dropp det. Jeg flyttet fra stort hus på 400 kvm til rekkehus på 140 kvm når barna var 15 og 17. Ble skilt. Nå er de 18 og 20. Den loftetasjen jeg absolutt skulle ha, blir ikke brukt. De er mye hjemme, men også mye på farten. Jeg tenker vi har for stort hus nå. Hvert vårt soverom er viktig. Ekstra stue og bad ikke viktig. De henger med meg på kjøkkenet eller stuen eller en av oss trekker oss tilbake på vårt eget soverom. Kjekt med to doer og jeg har ekstra tannbørste liggende der om badet er opptatt når jeg skal på jobb. Jeg ville ikke flyttet til det huset når barna er så store. Anonymkode: 84024...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 14. mai 2024 #42 Del Skrevet 14. mai 2024 Slått sammen to like tråder. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 19. mai 2024 #43 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 23.24): Luksusproblem egentlig ja, men stue og kjøkken er litt lite nede og jeg har nå tilbud om denne boligen i familien. Det er trapp fra stua nede og opp i loftstue så de syns de ikke får privatliv. Anonymkode: 349c2...ae6 Er det ikke mulig å sette opp en lettvegg for å skille de to stuene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå