AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Ja gratis, men du må være trumfmedlem og så melde deg inn . Anonymkode: 0cf85...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja gratis, men du må være trumfmedlem og så melde deg inn . Anonymkode: 0cf85...ea1 Og det er også gratis? Anonymkode: 3a5ee...91c
Londonjenta Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det er også gratis? Anonymkode: 3a5ee...91c Ja.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Skrevet 5. mai 2024 Londonjenta skrev (7 minutter siden): Ja. Leste nå at man må registrere kortnummeret der...Ja, veldig "trygt". Anonymkode: 3a5ee...91c
Delia Peabody Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leste nå at man må registrere kortnummeret der...Ja, veldig "trygt". Anonymkode: 3a5ee...91c Har brukt trumf siden det kom og de har ikke stikki av med pengene mine. 11
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #7 Skrevet 5. mai 2024 Delia Peabody skrev (8 minutter siden): Har brukt trumf siden det kom og de har ikke stikki av med pengene mine. Jeg skjønner bare ikke poenget. Man skal jo bruke kortet i butikken. Anonymkode: 3a5ee...91c
Delia Peabody Skrevet 5. mai 2024 #8 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner bare ikke poenget. Man skal jo bruke kortet i butikken. Anonymkode: 3a5ee...91c Ja….og de registrer trumf/meny-poengene på det oppgitte kortet. 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #9 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leste nå at man må registrere kortnummeret der...Ja, veldig "trygt". Anonymkode: 3a5ee...91c AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke poenget. Man skal jo bruke kortet i butikken. Anonymkode: 3a5ee...91c Hvilket kort er det du snakker om her? Anonymkode: 8b0ef...387
Londonjenta Skrevet 5. mai 2024 #10 Skrevet 5. mai 2024 De trenger kortnummer for da blir kjøpet registrert når du betaler AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke poenget. Man skal jo bruke kortet i butikken. Anonymkode: 3a5ee...91c De trenger kortnummeret for da blir kjøpet registrert når du bruker bankkortet ditt og du behøver ikke skanne trumfkortet. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #11 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvilket kort er det du snakker om her? Anonymkode: 8b0ef...387 Bankkort Anonymkode: 3a5ee...91c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #12 Skrevet 5. mai 2024 Londonjenta skrev (7 minutter siden): De trenger kortnummer for da blir kjøpet registrert når du betaler De trenger kortnummeret for da blir kjøpet registrert når du bruker bankkortet ditt og du behøver ikke skanne trumfkortet. Hvorfor kan man ikke skanne trumfkortet? Anonymkode: 3a5ee...91c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #13 Skrevet 5. mai 2024 Du får mest ut av trumf, om du også skaffer deg trumf-visakort. Da får du alltid 1% ekstra bonus. Anonymkode: 0cf85...ea1 2
Delia Peabody Skrevet 5. mai 2024 #14 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan man ikke skanne trumfkortet? Anonymkode: 3a5ee...91c Om du skanner trumf-kortet, hvor tenker du pengene du samler opp skal gå?? Hvordan skal du kunne få de ut om du ikke har registrert kortet ditt?? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #15 Skrevet 5. mai 2024 Delia Peabody skrev (8 minutter siden): Om du skanner trumf-kortet, hvor tenker du pengene du samler opp skal gå?? Hvordan skal du kunne få de ut om du ikke har registrert kortet ditt?? Jeg så det for meg slik: man blir medlem, man får en kode som man kan taste inn når man handler. Enkelt og greit. Men neida...De må visst komplisere ting. Anonymkode: 3a5ee...91c
no shame Skrevet 5. mai 2024 #16 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Leste nå at man må registrere kortnummeret der...Ja, veldig "trygt". Anonymkode: 3a5ee...91c Trumf er veldig trygt ja. Kjenner knapt ett menneske som ikke har det, og har tatt ut tusenvis i utbytte gjennom årene. Du registrerer bankkortet ditt fordi du skal slippe å ta med og dra trumfkortet ved hver handel. Det blir da linket dirkete til konto og uttak av overskudd kommer på konto ila neste virkedag.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #17 Skrevet 5. mai 2024 no shame skrev (6 minutter siden): Trumf er veldig trygt ja. Kjenner knapt ett menneske som ikke har det, og har tatt ut tusenvis i utbytte gjennom årene. Du registrerer bankkortet ditt fordi du skal slippe å ta med og dra trumfkortet ved hver handel. Det blir da linket dirkete til konto og uttak av overskudd kommer på konto ila neste virkedag.. "Slippe å ta med og dra trumfkortet...". Hvor vanskelig er det egentlig? Anonymkode: 3a5ee...91c 2
Gjest Gentleman59 Skrevet 5. mai 2024 #18 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Leste nå at man må registrere kortnummeret der...Ja, veldig "trygt". Anonymkode: 3a5ee...91c Og hva er utrygt med det?
no shame Skrevet 5. mai 2024 #19 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Slippe å ta med og dra trumfkortet...". Hvor vanskelig er det egentlig? Anonymkode: 3a5ee...91c Hvem husker plutselig å dra to kort i stedet for ett? Hvorfor har to når man kan ha ett lurer jeg på. Men du har fått svar på det du spurte om, ser jeg.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #20 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg så det for meg slik: man blir medlem, man får en kode som man kan taste inn når man handler. Enkelt og greit. Men neida...De må visst komplisere ting. Anonymkode: 3a5ee...91c "komplisere ting. "?? Registrer kontonummeret og alt går deretter automatisk.. Kan ikke bli enklere Anonymkode: 15248...a76 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå