AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Er det noen her som har fått utbetalt ufør pensjon fra forsikringsselskapet sitt? Er langvarig syk. Har artrose og må snart melde fra til forsikringsselskapet. Har hatt forsikringen i mange år. Hørt flere skrekk historier om forsikringsselskaper som behandler kundene som kriminelle viss de finner ett lite avvik som vitamin mangel 😵💫. Var frisk da jeg tegnet forsikringen. Har en mor som er kronisk syk, men det skjedde etter forsikring ble tegnet. Krysset av for at hun var frisk på skjema. Jeg har nevnt moren min til legen og tror det står i journal. Kan de tro at jeg har løyet på helseerklæring? Anonymkode: 5ffc8...e71
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Jeg har brukt forsikring og det har ikke vært ubehagelig. Og jeg har en «vanskelig» diagnose (post viralt). Anonymkode: 1e1e1...d99
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har brukt forsikring og det har ikke vært ubehagelig. Og jeg har en «vanskelig» diagnose (post viralt). Anonymkode: 1e1e1...d99 Hvilken forsikring selskap har du? Har du hatt sykdommen lenge før du ble langvarig sykmeldt? Krevde de å sjekke gjennom hele helse journalen din? Takk for svar. Anonymkode: 5ffc8...e71
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 Tegnet uføreforsikring da jeg var 18. Ble brått syk da jeg var 44 (Covid). Meldte inn krav noen uker før maxdato på sykepenger, og utbetaling startet samtidig som jeg gikk over på AAP. Kan ikke huske at jeg måtte svare på noe som helst. De innhentet vel info fra NAV og fastlege, men jeg vet ikke hva. Fullstendig uproblematisk. Anonymkode: 43b04...be5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 Tror ikke det er et problem på noen måte. Om de lurer kan de jo sjekke når moren din ble syk og se at det var etter at du fylte ut skjema. Man må jo regne med at det skjer ting når man har hatt samme forsikring i mange år Anonymkode: 951d9...a92
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke det er et problem på noen måte. Om de lurer kan de jo sjekke når moren din ble syk og se at det var etter at du fylte ut skjema. Man må jo regne med at det skjer ting når man har hatt samme forsikring i mange år Anonymkode: 951d9...a92 Har de lov til å sjekke familie medlemmer? Jeg har også hatt sykdommen en stund. Har ikke gitt beskjed til forsikringsselskapet. Er først nå jeg sliter. Anonymkode: 5ffc8...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå