Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Trenger hjelp fra folk her inne. Treffer på en dame tilfeldig titt og ofte i bygda hvor jeg bor. Har fått kontakt med hun, og prater en del når vi treffer på hverandre. Vi har gode prater, ler, smiler og holder øyekontakten mer en jeg gjør med andre folk. Spurte henne om hun ville bli med å gå en tur, og senere på dagen gikk vi en rusletur. Gode prater, blei mer kjent og syns det gikk bra.

Jeg er interessert i å bli mer kjent, men er usikker på hun. Om hun forstår jeg er interessert, eller tror dette var vennskapelig og en tur bare for å gå tur med noen. Har ikke kontakt utenom når vi treffes. Hvordan tenker damer? Forstår hun at jeg er interessert? Som mann så regner jeg med at damer er interessert når de spør om å gå tur. Orker ikke bruke tiden min på damer jeg ikke er interessert i. Hva kan neste steg være? Er litt redd for å spørre om å finne på noe igjen neste gang vi møter på hverandre i tilfelle hun bare tror dette er vennskapelig eller at hun ikke tørr å være ærlig å si nei takk. What to do?

Endret av Lauvs
Få mer svar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lauvs skrev (9 minutter siden):

Hei. Trenger hjelp fra folk her inne. Treffer på en dame tilfeldig titt og ofte i bygda hvor jeg bor. Har fått kontakt med hun, og prater en del når vi treffer på hverandre. Vi har gode prater, ler, smiler og holder øyekontakten mer en jeg gjør med andre folk. Spurte henne om hun ville bli med å gå en tur, og senere på dagen gikk vi en rusletur. Gode prater, blei mer kjent og syns det gikk bra.

Jeg er interessert i å bli mer kjent, men er usikker på hun. Om hun forstår jeg er interessert, eller tror dette var vennskapelig og en tur bare for å gå tur med noen. Har ikke kontakt utenom når vi treffes. Hvordan tenker damer? Forstår hun at jeg er interessert? Som mann så regner jeg med at damer er interessert når de spør om å gå tur. Orker ikke bruke tiden min på damer jeg ikke er interessert i. Hva kan neste steg være? Er litt redd for å spørre om å finne på noe igjen neste gang vi møter på hverandre i tilfelle hun bare tror dette er vennskapelig eller at hun ikke tørr å være ærlig å si nei takk. What to do?

Det vanlige: Du følger nøye med på hvordan hun reagerer på f.eks. hudkontakt, at dere står litt tettere inntil hverandre enn strengt tatt nødvendig, og sånne ting. Trekker hun seg unna er hun enten ikke klar eller ikke interessert.

Og ingenting invaderende, der du på noen som helst måte går over streken, bare litt enkel "testing av badetemperaturen".

EDIT: Og ikke vær sånn creepy usikker. Skal du gjøre, så gjør du!

Endret av KallePils
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel hva som er intensjonen hennes. 

Anonymkode: 0e3cd...c5a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare sende henne en melding og invitere henne ut på en skikkelig date? Om du ikke tør ta det ansikt til ansikt? Bare si at du liker henne og gjerne vil bli bedre kjent med henne. Så slipper du å lure. Det verste som kan skje er at hun sier nei. Og da kan du jo legge det bort. Initativ blir som regel tatt positivt så lenge du tåler det om du får avslag.

Anonymkode: b1007...22f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Hei og takk for fin tur.

Har du lyst å spise middag med meg? Vet om en bra restaurant😊

Skrevet

Spør henne om hun vil være med på date. Å gå tur en gang vil kanskje ikke fortelle mye om interesse. 

Ellers bør du legge merke til kroppsspråket hennes. Smiler hun mye? Øyekontakt? Stiller hun spørsmål? osv.

Skrevet (endret)
anonymbruker2312 skrev (1 time siden):

Spør henne om hun vil være med på date. Å gå tur en gang vil kanskje ikke fortelle mye om interesse. 

Ellers bør du legge merke til kroppsspråket hennes. Smiler hun mye? Øyekontakt? Stiller hun spørsmål? osv.

Smiler mye, ler, lenger øyekontakt enn vanlig.....bra tegn dette, selv om jeg mistenker at det bare er for å være hyggelig. Blir nesten litt uvell av tanken på å spør henne om å finne på noe pga vi møter på hverandre så ofte. Eller bare gi f*** å bare spør å heller angre på noe man har gjort enn ikke gjort.

Endret av Lauvs
Få mer svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...