Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det fint å dra i desember - ca 3 uker med barn i 8-10 årsalderen?

Anonymkode: d2ebf...c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Røros, Tromsø, London, København, Nurnberg

Anonymkode: 7b5be...3a0

Skrevet

Dersom varme er formålet, blir det Granca i Europa eller en annen verdensdel. Man tar ikke barna ut av skolen for å reise til Granca, så anbefaler annen verdensdel.

AnonymBruker
Skrevet

Nice😊

Anonymkode: e4376...a21

AnonymBruker
Skrevet

Paris med Disneyland, Wien med alle de fine julemarkedene der, London, masse fint å se der i desember. 

Anonymkode: 035e0...a74

AnonymBruker
Skrevet

London i desember ❤️

Anonymkode: b12d5...b82

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor er det fint å dra i desember - ca 3 uker med barn i 8-10 årsalderen?

Kenya - Safari og strandferie 👏

AnonymBruker
Skrevet

Har du et budsjett? Tenker vi Norge, Skandinavia, Europa, andre verdensdeler?

Anonymkode: 9eade...674

AnonymBruker
Skrevet

Og snakker vi om jul og romjul inkludert? Jeg ville aldri reist til et sted uten julestemning i julen, enda mindre hvis det var barn med. 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Og snakker vi om jul og romjul inkludert? Jeg ville aldri reist til et sted uten julestemning i julen, enda mindre hvis det var barn med. 

Datoer er fleksible og norsk julestemning er ikke relevant

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nice😊

Anonymkode: e4376...a21

Det er temmelig surt og dødt i desember. 

Anonymkode: 92619...5ab

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Har du et budsjett? Tenker vi Norge, Skandinavia, Europa, andre verdensdeler?

Anonymkode: 9eade...674

Hele verden. Ønsker valuta for pengene, men har ikke satt et konkret budsjett enda. 

AnonymBruker
Skrevet

Vietnam eller Thailand

Anonymkode: eaea1...b30

AnonymBruker
Skrevet

Desember er en veldig fin måned for mange destinasjoner i Asia. Så litt opp til budsjett, og om dere ønsker mye innhold eller bare strandliv. Florida og caribbean er også veldig fin på den tiden. Kan kombinere med cruise, om dere ønsker, det er supert med barn i den alderen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hele verden. Ønsker valuta for pengene, men har ikke satt et konkret budsjett enda. 

Da ville jeg valgt Asia, ikke USA + cruise. Kronekursen gjør det til en veldig dyr opplevelse nå. Mens i Asia kan du få veldig mye opplevelser for lite når flybillettene først er betalt. Vi hadde blant annet en ferie der vi kombinerte Vietnam og Kambodsja. En litt dyrere variant er å reise Japan på langs, og mulig videre over til Busan og opp mot Seoul. Ønsker dere mer sol og bad ville jeg sett mot Indonesia og Filippinene, mulig Sri Lanka. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Desember er en veldig fin måned for mange destinasjoner i Asia. Så litt opp til budsjett, og om dere ønsker mye innhold eller bare strandliv. Florida og caribbean er også veldig fin på den tiden. Kan kombinere med cruise, om dere ønsker, det er supert med barn i den alderen. 

Mor ønsker at det er trygt og relativt enkelt,  reiser alene med barna. Barna elsker å bade, men det er også gøy å oppleve andre kulturer. Hvilke destinasjoner i Asia anbefaler du?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da ville jeg valgt Asia, ikke USA + cruise. Kronekursen gjør det til en veldig dyr opplevelse nå. Mens i Asia kan du få veldig mye opplevelser for lite når flybillettene først er betalt. Vi hadde blant annet en ferie der vi kombinerte Vietnam og Kambodsja. En litt dyrere variant er å reise Japan på langs, og mulig videre over til Busan og opp mot Seoul. Ønsker dere mer sol og bad ville jeg sett mot Indonesia og Filippinene, mulig Sri Lanka. 

Av stedene dere besøkte i Asia, var det noen som kunne fungert som base i 3 uker uten å gå lei?   

Jeg vil helst slippe leiebil, derfor tror jeg ikke Florida er aktuelt.

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Brunello said:

Dersom varme er formålet, blir det Granca i Europa eller en annen verdensdel. Man tar ikke barna ut av skolen for å reise til Granca, så anbefaler annen verdensdel.

Denne tråden handler om destinasjoner, ikke barn/skole. Kanariøyene er også aktuelt hvis det finnes steder der som kan egne seg for en 3 ukers tur.

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Røros, Tromsø, London, København, Nurnberg

Anonymkode: 7b5be...3a0

Røros, Nurnberg og København synes jeg nok er mer 3-dagers tur destinadjoner enn for en 3 ukers tur.

Er ikke interessert i ski/fjell.

AnonymBruker
Skrevet

Thailand. Bo gjerne på to-tre forskjellige steder/øyer. 

Anonymkode: 55981...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...