AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Husker ikke at jeg var sånn med første barnet, var 21 da. 23 nå i uke 9. Nå ammer jeg (har tenkt og slutte så klart, men det trenger en energi til😅) fortsatt han på nettopp fyllt 2 år, har lavt stoffskifte (blir behandlet). Er bare tre uker siden maks jeg kunne løpe opp motbakker uten å bli så sliten, nå føler jeg meg som en sliten hval bare jeg skal springe etter kidden. Blir så fort sliten og tappa for energi også. Er dette normalt så tidlig i svangerskapet? Kan legge til at jeg er sulten som en elefant, det var jeg forrige gang også, men blir direkte dårlig nå av å ikke spise. Anonymkode: 9633d...192
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Ja, vanlig å være helt tom for energi i perioder i første trimester. Husker jeg hadde dager hvor jeg så vidt klarte å karre meg hjem fra jobb og så bare måtte ligge på sofaen resten av kvelden, hadde ikke energi til noe som helst. Svangerskap er jo ulike, også hos samme kvinne. Så det er ikke noen automatikk i at dette svangerskapet skal bli likt som forrige. Dessuten er det vel mer merkbart at du har lite energi når du har en toåring fra før. Anonymkode: ac497...805
Melus Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 Det er helt normalt. For meg varte den verste utmattelsen til uke 16, da ble det litt bedre. Det er tungt når det står på.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Hadde det likt. Var så utmattet at jeg måtte sitte på en krakk å dusjen for jeg orket ikke stå oppreist 😅 Ble gradvis bedre fra uke 12-13 Anonymkode: 793f2...fcc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 Ser du har fått flere svar om at det er normalt og det er det sikkert. Men om du ikke har sjekket stoffskiftet ditt veldig nylig, så må du få det sjekket med en gang. Svangerskap kan endre hvilken medisindose du trenger. Anonymkode: ac129...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå