AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Til nå har jeg gått på Change å kjøpt, der er jeg en størrelse 80I av og til 80J. Har ikke vært så fornøyd med de siste jeg har kjøpt, føler spilene ryker raskere enn før og jeg synes jeg betaler mye for lite selv når jeg kjøper på salg. Har sett mye reklame for Miss Mary og tenker kanskje jeg skal prøve noen derfra. Noen som har prøvd disse bhene og ha anelse om hvordan størrelsene er. Før jeg gikk på Change så handlet jeg bare på H&M og Lindex og da var det størrelse 90F liksom og så ble det 80I på Change så jeg har jo egentlig ingen anelse om hva jeg havner på med andre merker. Hvis noen har tips til andre merker som kan prøves så tar jeg i mot. Anonymkode: 50af9...7cc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Jeg har ikke så stor størrelse, men jeg likte dem ikke. De aller fleste er helt uten padding så at brystvortene synes igjennom, og formen er altfor spiss på cupen. https://cubus.com/no/p/bella-padded-bh-hvit-undertoy-padded-bh-dameklar/7357873_F900 Denne er veldig god Anonymkode: 5ad0a...cad
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Til nå har jeg gått på Change å kjøpt, der er jeg en størrelse 80I av og til 80J. Har ikke vært så fornøyd med de siste jeg har kjøpt, føler spilene ryker raskere enn før og jeg synes jeg betaler mye for lite selv når jeg kjøper på salg. Har sett mye reklame for Miss Mary og tenker kanskje jeg skal prøve noen derfra. Noen som har prøvd disse bhene og ha anelse om hvordan størrelsene er. Før jeg gikk på Change så handlet jeg bare på H&M og Lindex og da var det størrelse 90F liksom og så ble det 80I på Change så jeg har jo egentlig ingen anelse om hva jeg havner på med andre merker. Hvis noen har tips til andre merker som kan prøves så tar jeg i mot. Anonymkode: 50af9...7cc Aner ikke hva du er i størrelse der, men har selv kjøpt badedrakt der, og min erfaring er at cupen er veldig stor. Anonymkode: 2fd6a...2fd
Gjest issoras Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Jeg liker de veldig godt og ønsker meg flere. Men jeg fulgte størrelsesguiden deres og det ble ganske feil størrelse. 😂 Neste gang prøver jeg å bestille tilsvarende samme størrelse som jeg har i andre bh-er, skjønner ikke hva den størrelsesguiden deres har røyka... 😏
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Til nå har jeg gått på Change å kjøpt, der er jeg en størrelse 80I av og til 80J. Har ikke vært så fornøyd med de siste jeg har kjøpt, føler spilene ryker raskere enn før og jeg synes jeg betaler mye for lite selv når jeg kjøper på salg. Har sett mye reklame for Miss Mary og tenker kanskje jeg skal prøve noen derfra. Noen som har prøvd disse bhene og ha anelse om hvordan størrelsene er. Før jeg gikk på Change så handlet jeg bare på H&M og Lindex og da var det størrelse 90F liksom og så ble det 80I på Change så jeg har jo egentlig ingen anelse om hva jeg havner på med andre merker. Hvis noen har tips til andre merker som kan prøves så tar jeg i mot. Anonymkode: 50af9...7cc Jeg liker dem. De har størrelsesguide på nettsiden. Anonymkode: 96a5f...513
Stor pike Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Synes Miss Mary er bra. Jeg dro til på størrelsen og har nå to favoritt bh-er. Litt små i cupen så det tyter litt, men likevel...
Bingo Bongo Skrevet 7. mai 2024 #7 Skrevet 7. mai 2024 issoras skrev (13 timer siden): Jeg liker de veldig godt og ønsker meg flere. Men jeg fulgte størrelsesguiden deres og det ble ganske feil størrelse. 😂 Neste gang prøver jeg å bestille tilsvarende samme størrelse som jeg har i andre bh-er, skjønner ikke hva den størrelsesguiden deres har røyka... 😏 Enig. Størrelsesguiden er helt på bærtur. I hvertfall om du bruker store størrelser. Det står også at du kan ta kontakt med en av de ansatte for å få hjelp, men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal bidra online, de bruker jo sikkert samme størrelsesguide. 🤷♀️ Men det har jeg ikke prøvd, altså. Det har vært litt prøving og feiling og returer, men nå når jeg har landet på type BH og størrelse er jeg veldig fornøyd.
linnlikesbras Skrevet 1. juni 2024 #8 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 17.26): Jeg liker dem. De har størrelsesguide på nettsiden. Anonymkode: 96a5f...513 Størrelsesguiden til Miss Mary sier at jeg bør bruke 80D, men jeg bruker vanligvis 32G i britiske bh-er (tilsvarer norsk 70I). Det er mange butikker (ikke bare Miss Mary) som har en bh-størrelsesguide som ikke er helt til å stole på, dessverre!
linnlikesbras Skrevet 1. juni 2024 #9 Skrevet 1. juni 2024 issoras skrev (På 6.5.2024 den 17.21): Jeg liker de veldig godt og ønsker meg flere. Men jeg fulgte størrelsesguiden deres og det ble ganske feil størrelse. 😂 Neste gang prøver jeg å bestille tilsvarende samme størrelse som jeg har i andre bh-er, skjønner ikke hva den størrelsesguiden deres har røyka... 😏 Det er ekstremt vanlig at størrelsesguide på bh er helt feil! Som regel er jeg 70I, mens mange butikker sier at jeg bør kjøpe 80D. Jeg sverget til kalkulatoren til ABraThatFits: https://www.abrathatfits.org/calculator.php. Den har alltid vært mest korrekt, selv om den kan over- eller underestimere skålstørrelse noen ganger. Den fungerer best om man bruker UK sizing og konverterer manuelt til norske størrelser.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #10 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 20.50): Jeg har ikke så stor størrelse, men jeg likte dem ikke. De aller fleste er helt uten padding så at brystvortene synes igjennom, og formen er altfor spiss på cupen. https://cubus.com/no/p/bella-padded-bh-hvit-undertoy-padded-bh-dameklar/7357873_F900 Denne er veldig god Anonymkode: 5ad0a...cad Jeg har derimot en stor størrelse og ønsker ikke padding, men jeg må si meg enig i at de er altfor spisse i cupen. Absolutt alle BH'er de hadde i min størrelse ble for spiss. Det estetiske er en ting, men det gjorde vondt å ha dem på fordi puppene ble skvisa sammen i neste tubeform ytterst. Dette har opplagt noe med fasong på brystene å gjøre siden mange virker veldig fornøyde med dem og ikke kan få fullrost dem nok, men for meg virker det som om fasongen er sydd for velding unge og spisse pupper bare i en forstørra utgave. Og det funker dårlig på 46 år gamle supersize hengepupper. Men for å si noe pent så ser de utrolig stødige, solide og gode ut både rundt brystet og i skulderstroppene. Anonymkode: 511ef...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå