AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Del Skrevet 5. mai 2024 Noen som har handlet fra denne nettsiden? Er det trygt? Ser at de tilbyr Klarna. Gjerne del erfaringer. https://no.coolshop.com/ Anonymkode: 382d4...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Del Skrevet 6. mai 2024 Dytt. Anonymkode: 382d4...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 har handlet der, kattesand og for. Alle varene ble levert raskt og uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg har kjøpt Dr Bronner såpe der uten problemer. Anonymkode: 269fb...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg kjøpte noe der, returnerte det. Men dæven steike så vanskelige de var på det å registrere returen. Jeg brukte returlapp fra de. Klarna fikset til slutt på en eller annen måte etter noen måneder. Men butikken er grei den. Anonymkode: a1a5a...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckiduck Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Har handlet flere ganger hos Coolshop opp gjennom årene, og som regel har det gått helt fint. Likevel har jeg opplevd en dårlig episode med dem som har gjort meg litt mer skeptisk mot dem. Jeg kjøpte en gang et spill hos dem, men det tok flere uker før det kom frem. Til slutt endte jeg opp med å kjøpe det samme spillet et annet sted fordi jeg ikke orket å vente lenger. Da jeg endelig fikk mottatt spillet fra dem, returnerte jeg det umiddelbart, men da tok det over et år før pakken kom tilbake til dem. Samme gjaldt tilbakebetalingen. Det skal sies da at feilen her fullt mulig lå hos PostNord og ikke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå