AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Er i midten av 30årene og datet litt.. får vare aldri noen til å klaffe. Har hatt et par kjekkaser med hjem, men ikke blitt noe mer. Må jeg stoppe å date for kjekke menn? Vil ha en i livet som venter på meg når jeg er ferdig på jobb, ha helg med. Stå opp sammen med ❤️ Har to barn. Håper tiden er inne snart. Anonymkode: b9e7f...ffe 5
KallePils Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Vær det en mann ønsker seg i en kvinne. Hva er det? Vet du det?
TomSawyer Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): Vær det en mann ønsker seg i en kvinne. Hva er det? Vet du det? Det varierer Kalle. Ikke trakasser henne..hun er først og fremst et menneske som lengter etter samhørighet med et annet menneske bare. 11
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 Ofte ordner det seg når man slutter stresse med det. Anonymkode: 5d8bc...4fd 1
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #5 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er i midten av 30årene og datet litt.. får vare aldri noen til å klaffe. Har hatt et par kjekkaser med hjem, men ikke blitt noe mer. Må jeg stoppe å date for kjekke menn? Vil ha en i livet som venter på meg når jeg er ferdig på jobb, ha helg med. Stå opp sammen med ❤️ Har to barn. Håper tiden er inne snart. Anonymkode: b9e7f...ffe Ikke hør på Kalle og andre rundbrennere. De vil bare ødelegge selvtilliten din og være ufyselige. Det finnes alltid noen for alle. Også for oss som ikke er søte, vakre, superslanke og veldig unge. Lev med åpent sinn og prøv å se det indre i mennene. Fulle kjekkaser på byen er som regel ikke interessert i forhold. Er du aktiv innen idrett, frivillig arbeid osv? Vær åpen og hyggelig, så kan det hende du møter noen der snart. Lykke til! 6
KallePils Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 TomSawyer skrev (Akkurat nå): Det varierer Kalle. Ikke trakasser henne..hun er først og fremst et menneske som lengter etter samhørighet med et annet menneske bare. Dette er hverken trakassering eller kritikk. Det er et retorisk spørsmål for å guide henne til å se hvordan hun bør tenke annerledes. Tror du det ikke vil hjelpe henne å se hva menn faktisk vil ha...? 2
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #7 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Dette er hverken trakassering eller kritikk. Det er et retorisk spørsmål for å guide henne til å se hvordan hun bør tenke annerledes. Tror du det ikke vil hjelpe henne å se hva menn faktisk vil ha...? Fordi alle menn ser forskjellige ting i kvinner. Menn er ikke en homogen gruppe. Min mann vil for eksempel ikke ha det samme som du vil ha. 8
TomSawyer Skrevet 5. mai 2024 #8 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): Dette er hverken trakassering eller kritikk. Det er et retorisk spørsmål for å guide henne til å se hvordan hun bør tenke annerledes. Tror du det ikke vil hjelpe henne å se hva menn faktisk vil ha...? Nei fordi det du og jeg vil er to vidt forskjellige ting. Det finnes ingen homogen gruppe som kalles menn. 1 1
KallePils Skrevet 5. mai 2024 #9 Skrevet 5. mai 2024 (endret) Rosalilje84 skrev (3 minutter siden): Fordi alle menn ser forskjellige ting i kvinner. Menn er ikke en homogen gruppe. Min mann vil for eksempel ikke ha det samme som du vil ha. Feil: Trivsel, lojalitet og intimitet. Der har du 90% hva 90% av alle menn vil ha. Neste spørsmål: Hvor er det du feiler? Værsågod. Endret 5. mai 2024 av KallePils 2
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #10 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Feil: Trivsel, lojalitet og intimitet. Der har du 90% hva det 90% av alle menn vil ha. Neste spørsmål: Hvor er det du feiler? Værsågod. Trivsel er forskjellige ting. Det samme med lojalitet. Jeg feiler ingenting. Jeg er godt gift. Du er singel og klarer ikke å holde på ei dame. Hva er det DU feiler, da? 🤣🤣🤣 6
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #11 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Feil: Trivsel, lojalitet og intimitet. Der har du 90% hva det 90% av alle menn vil ha. Neste spørsmål: Hvor er det du feiler? Værsågod. Forresten så er du en luring. Du hadde aldri valgt en lojal, sexglad og trivelig dame hvis hun var mindre pen, overvektig og eldre enn deg. Så ikke lyv, er du snill. 2
KallePils Skrevet 5. mai 2024 #12 Skrevet 5. mai 2024 Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Trivsel er forskjellige ting. Det samme med lojalitet. Jeg feiler ingenting. Jeg er godt gift. Du er singel og klarer ikke å holde på ei dame. Hva er det DU feiler, da? 🤣🤣🤣 Det var neste spørsmål til henne. Ikke til deg, er du helt teit?
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #13 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Det var neste spørsmål til henne. Ikke til deg, er du helt teit? Du siterte meg, men stilte spørsmål til henne? Dårlig diskusjonsteknikk? 1 1
KallePils Skrevet 5. mai 2024 #14 Skrevet 5. mai 2024 Og nei, hverken trivsel eller lojalitet er "forskjellige ting". Trivsel er at man har det bra sammen. Ingen variasjon. Lojalitet er at du er til å stole på også når du taper på det. Ingen variasjon der heller. Slutt å prate tull.
Trek Skrevet 5. mai 2024 #15 Skrevet 5. mai 2024 Det er vanskelig og man må ha litt flaks i tillegg. Jeg synes det går mye bedre når jeg fokuserer mer på å få det godt i livet mitt på alle mulige måter. Jo bedre jeg har det jo mer attraktiv er jeg for den rette mannen. Så burde du vurdere å date menn som har de verdiene som er viktigst for deg. Det er ikke sånn at du må slutte å date kjekke menn, men hva med å fokusere på først og fremst å bli kjent med nye mennesker du har mye til felles med? 3
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #16 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (3 minutter siden): Og nei, hverken trivsel eller lojalitet er "forskjellige ting". Trivsel er at man har det bra sammen. Ingen variasjon. Lojalitet er at du er til å stole på også når du taper på det. Ingen variasjon der heller. Slutt å prate tull. Men "å ha det bra sammen" er forskjellige ting. Jeg har det bra sammen med en mann når vi har felles interesser, når vi har mye sex, når vi reiser sammen og forstår hverandre. Lojalitet for meg er at mannen ikke er utro, ikke baksnakker meg til andre og ikke dolker meg i ryggen. Lojalitet for meg er IKKE at mannen min alltid er enig med meg eller støtter meg når jeg er ute på viddene. Min mann trives best hjemme sammen med meg. Han liker ikke å gå ut, liker ikke å drikke. Han liker å se dokumentarer sammen. Hans bror er festløve og hadde ikke trivdes sammen med en hjemmekjær dame.
KallePils Skrevet 5. mai 2024 #17 Skrevet 5. mai 2024 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Men "å ha det bra sammen" er forskjellige ting. Jeg har det bra sammen med en mann når vi har felles interesser, når vi har mye sex, når vi reiser sammen og forstår hverandre. Lojalitet for meg er at mannen ikke er utro, ikke baksnakker meg til andre og ikke dolker meg i ryggen. Lojalitet for meg er IKKE at mannen min alltid er enig med meg eller støtter meg når jeg er ute på viddene. Min mann trives best hjemme sammen med meg. Han liker ikke å gå ut, liker ikke å drikke. Han liker å se dokumentarer sammen. Hans bror er festløve og hadde ikke trivdes sammen med en hjemmekjær dame. Nei, det er ikke det. Nå hopper du hodeløst til neste spørsmål, og lager bare støy fordi du ikke har vett til å holde kjeft. Å trives er det samme for alle. Hva som gjør at du trives er invividuelt. Men det er altså neste spørsmål, og involverer ting som hva du trives med, hva han må trives med, hvor du kan finne noen som trives med det samme som deg, og så videre. De fleste mennesker vet ikke en gang helt klart hva de selv trives med. Det er derfor dette er en guiding og ikke en oppskrift. Kan du tie stille nå?
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #18 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke det. Nå hopper du hodeløst til neste spørsmål, og lager bare støy fordi du ikke har vett til å holde kjeft. Å trives er det samme for alle. Hva som gjør at du trives er invividuelt. Men det er altså neste spørsmål, og involverer ting som hva du trives med, hva han må trives med, hvor du kan finne noen som trives med det samme som deg, og så videre. De fleste mennesker vet ikke en gang helt klart hva de selv trives med. Det er derfor dette er en guiding og ikke en oppskrift. Kan du tie stille nå? Nettopp. Du kan ikke si at alle menn trives med akkurat det samme. Min mann hadde ikke orket å være sammen med damer som DU foretrekker. Og du hadde aldri giddet å være sammen med damer han foretrekker. Nei, jeg tier ikke stille når ditt eneste poeng med deltakelse i denne tråden er å gi TS dårlig selvtillit. Du har ingen erfaring med lange forhold, samboerskap eller ekteskap. Du er derfor ikke i posisjon til å gi råd om hvordan finne en partner for disse formålene. Hold deg til byen og pulingen, du. 2
TomSawyer Skrevet 5. mai 2024 #19 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er i midten av 30årene og datet litt.. får vare aldri noen til å klaffe. Har hatt et par kjekkaser med hjem, men ikke blitt noe mer. Må jeg stoppe å date for kjekke menn? Vil ha en i livet som venter på meg når jeg er ferdig på jobb, ha helg med. Stå opp sammen med ❤️ Har to barn. Håper tiden er inne snart. Anonymkode: b9e7f...ffe Krysser fingrene for deg.. Har ingenting med hvor kjekke du subjektivt synes de er. Fortsett å gå etter de du synes er kjekke så treffer du en du har kjemi med til slutt. 3
KallePils Skrevet 5. mai 2024 #20 Skrevet 5. mai 2024 Rosalilje84 skrev (19 minutter siden): Du har ingen erfaring med lange forhold, samboerskap eller ekteskap. Hadde hun spurt etter samlivsterapi ville jeg sikkert ikke vært særlig nyttig. Men det hun hun etterspør handler om å generere interesse hos det motsatte kjønn. Og det har jeg vært litt borti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå