AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Del Skrevet 5. mai 2024 Vi trenger en parasoll. Har tidligere hatt en sånn "hengeparasoll", altså en som henger på et bøyd stativ med festet i toppen. Den ble ødelagt, og nå har vi ikke hatt på en stund. Det er så mange typer å velge mellom, og jeg aner ikke hvor dyr den "må" være for å holde litt. Må også legge til at jeg håper at jeg kan finne en hvor foten ikke er kjempestor, altså i diameter. Noen som har en parasoll av litt størrelse de er fornøyd med? Anonymkode: b4fba...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 5. mai 2024 #2 Del Skrevet 5. mai 2024 Vi har en parasoll fra Bohus som vi er veldig fornøyd med. Den er fra Dagfinn Bakkes signaturkolleksjon, og av veldig god kvalitet. Har hatt den i noen år nå, og den er like fin. Må legge til at jeg er nøye på å ta den inn når det regner. Fordi parasollen var ganske dyr, valgte vi en fot som var rimeligere enn den som var anbefalt. Det gikk ikke bra, så året etter kjøpte vi tilhørende fot. Den er tung og ikke så stor, og har hjul og håndtak slik at den kan flyttes lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå