AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Jeg er forlover for 1 gang. Vet egentlig ikke hva mine oppgaver er😎. Blir ett lite bryllup med seremoni i byfogden og ett lite selskap etterpå. Jeg lurer på dette med utdrikningslag. Jeg tror ikke at min venninne vil ha det, hvis jeg kjenner henne rett. Men skal jeg spørre henne? Hvis hun sier ja, så må jeg ordne alt og betale for det? Vi er godt voksne og vi er ikke de som fester mye ellers 🤭 Anonymkode: d65d0...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Del Skrevet 5. mai Spør henne. Utdrikningslaget spleiser gjestene på 😊 trenger ikke å gjøres dyrt. Anonymkode: 1574e...0ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 5. mai #3 Del Skrevet 5. mai Skjønner dilemmaet. Personlig ville jeg ha trommet sammen middag med noen få folk. Sette stas på bruden, liksom. Og de som "drikker" ut må sponse, ja. Jeg ville ikke spurt, men bare informert. Kommer an på deres relasjon egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør henne. Utdrikningslaget spleiser gjestene på 😊 trenger ikke å gjøres dyrt. Anonymkode: 1574e...0ea Så det er bruden som avgjør angående det? Anonymkode: d65d0...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er forlover for 1 gang. Vet egentlig ikke hva mine oppgaver er😎. Blir ett lite bryllup med seremoni i byfogden og ett lite selskap etterpå. Jeg lurer på dette med utdrikningslag. Jeg tror ikke at min venninne vil ha det, hvis jeg kjenner henne rett. Men skal jeg spørre henne? Hvis hun sier ja, så må jeg ordne alt og betale for det? Vi er godt voksne og vi er ikke de som fester mye ellers 🤭 Anonymkode: d65d0...ecd Jeg ville ha spurt bruden om hva hun ønsker. Ønsker hun en koselig dag med venninner, så fiks f.eks en hyggelig lunsj (med bobler hvis bruden liker det). Eller noe med mer fart hvis hun liker det. Viktigste er at dette skal være en fin dag for bruden. En trenger ikke gjøre akkurat som hun ønsker, men noe du/dere vet hun vil sette pris på. De som er invitert, spleiser på det dere skal gjøre. Anonymkode: 81aa1...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Del Skrevet 5. mai Du kjenner hennes godt, og her hadde jeg villet spurt mannen hennes. så kunne han ha luftet med henne om hva hun ønsker. Jeg hadde det supert på mitt utdrikningslag, men gruet meg veldig. Liker å ha kontroll, og vite hva som skjer. Anonymkode: bb32a...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så det er bruden som avgjør angående det? Anonymkode: d65d0...ecd Det trenger ikke være det, men hele poenget er jo at bruden skal ha en hyggelig dag og ikke noe hun ser tilbake på med grøss og gru. Noen legger opp til at det skal være "verst mulig" og fullstendig rølpefyll, det er det mange som ikke synes noe om. Ville du likt å gru deg til en sånn dag? Er det poenget? Anonymkode: e430f...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå