AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 I det siste har jeg sett at barnet mitt ikke alltid hører på andre vokser når det snakker til det. Mot oss foreldrene har jeg tenkt det har vært vanlig da grenser testes titt og ofte, men liker virkelig ikke at barnet ikke hører på andre voksne. Barnet er 7 år gammelt og syns jo det burde vært selvsagt. Har snakket mye om at det må man gjøre osv. Barnet er veldig i nuet og blir lett dratt med av ting rundt. Veldig livsglad og elsker tull og sprell. Har et annet barn som et litt eldre og det barnet har alltid hørt på andre voksne, men ikke alltid på oss (samme som måte som søskenet). Hvordan få barn til å høre på andre voksne? Og er det vanlig? Hører jo stort sett, men i det siste har jeg sett det ikke alltid hører. Lærere har aldri sagt noe på det forresten. Bare gode tilbakemeldinger derfra. Anonymkode: 25e5c...84c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Hvis ikke barnet har spesielle behov er det kanskje rett og slett uoppdragent, så du må jobbe med oppdragelsen rett og slett og være en tydelig leder. Hadde også sendt det på en lagidrett et sted det er disiplin, og korrigert dersom barnet ikke respekterte trener. Anonymkode: 79b2c...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis ikke barnet har spesielle behov er det kanskje rett og slett uoppdragent, så du må jobbe med oppdragelsen rett og slett og være en tydelig leder. Hadde også sendt det på en lagidrett et sted det er disiplin, og korrigert dersom barnet ikke respekterte trener. Anonymkode: 79b2c...0c2 Ts Barnet går på fotball. Der er ene stedet barnet ikke hører på voksne. Anonymkode: 25e5c...84c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 Jeg har barn som hører på meg og andre voksne. Tre stykker. Jeg kan ikke forestille meg et barn som ikke hører på meg? Nå bruker jeg ikke stemmen ofte, men når jeg gjør det, så forventet jeg at det ble mottatt. Hvis dere ikke forventer det, hvorfor skal det da lytte på andre? Anonymkode: 2925d...a46
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Skrevet 5. mai 2024 Det er helt normalt er min opplevelse og går seg til Anonymkode: 65505...e29
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har barn som hører på meg og andre voksne. Tre stykker. Jeg kan ikke forestille meg et barn som ikke hører på meg? Nå bruker jeg ikke stemmen ofte, men når jeg gjør det, så forventet jeg at det ble mottatt. Hvis dere ikke forventer det, hvorfor skal det da lytte på andre? Anonymkode: 2925d...a46 Ts Du kan ikke forestille deg det? Hører barna alltid på hva du sier? Det vil jeg ikke tro er hverken sunt eller normalt. Jeg har mange i familien og venner hvor de har barn, og jeg kan si at alle og en av de barna tester og ikke hører på hver beskjed foreldrene gir. Har dere det veldig strengt? Er barna redde? AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt normalt er min opplevelse og går seg til Anonymkode: 65505...e29 Takk, jeg tror jo det jeg også. Det meste er jo faser, så håper jo det bare er det. Anonymkode: 25e5c...84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå