Rasberry Skrevet 5. mai 2024 #1 Del Skrevet 5. mai 2024 Noen som har opplevd smerter etter innsett? Tenkte ikke på å spørre, og dem sa heller ingenting om det. Men nå har jeg vondt og er ganske oppblåst. Trodde det var mer vanlig etter uttak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Del Skrevet 5. mai 2024 Oppblåsthet kan skyldes eventuelt progesteronstøtte. Smerter kan oppstå når som helst litt sånn diffust. Vær eventuelt obs på overstimulering. Så ta kontakt med klinikken/legevakt ved store påtagende smerter, oppkast eller feber etc. Hadde en del smerter etter ett av mine innsett, brukte varmeflaske. Gikk over etter 2-3 dager. Anonymkode: 3cced...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Del Skrevet 6. mai 2024 Jeg hadde smerter og var overstimulert. Da ble det gradvis verre. Var også gravid som ikke hjalp på selve overstimuleringen, men det var i alle fall en positiv grunn til smertene! Men ikke sikkert du er gravid, det kan også være progesteronen. Men krysser fingrene for deg! Anonymkode: ee70f...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå