Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva lukter disse produktene?

Ser det er skrevet mye positivt om de her, så må jeg prøve de jeg også. Men er veldig kresen på lukt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er også kresen på lukt, men elsker lukten på Dr. H produktene.

*Rosekremen lukter rose og litt honning.

*Rensemelken litt sitrusaktig og noe ubestemmelig som jeg vil kalle "Dr.H-lukt".

*Rensekremen har en litt sær lukt. Litt brød/gjær/urt. Må bli vant til den, men absolutt ingen kvalmende lukt.

*Håndkremen lukter omtrent som rensemelken, men litt mere apotek. Skjønner?

*Ansiktsvannet for normal hud lukter friskt av urter og eteriske oljer. Nydelig!

*Kvedekremen har denne "Dr.H-lukten".

Håper det var til hjelp.

:)

Endret av Lilypie
Skrevet

det er veldig naturlige lukter på produktene, så det kommer an på hva som er i de forskjellige produktene.

det er ikke tilsatt luktstoffer i dem, etter hva jeg vet, så den lukten som er der, er fra ingrediensene i produktet.

noen kan lukte litt mye, men de jeg har som lukter endel, går over luktmessig veldig fort.

dessuten synes jeg de lukter godt.

kjøpte en liten tube farget dagkrem her for leden, den lukter nesten som kanel.

de kan variere i lukt også, selv like produkter.

dette pga at det kun er naturlige lukter fra plantene/urtene/innholdet.

f.eks. lukter ikke alle roser helt likt, selv om det kan være samme sort. det kan variere i styrke etc etc.

kjøp småprøver først, eller kjenn litt på prøvene på helsekosten før du kjøper.

Skrevet

Rensekremen lukter øl, eller bryggeri :forvirret:

Skrevet

Hvor mye koster disse prod. og hvor får dere tak i dem?

Skrevet

De koster mellom 100 og 200 kroner, sånn grovt regnet. Fås i helsekostbutikker.

Skrevet

Synes det lukter litt mye med en gang - ikke ubehagelig - men er ikke spes. begeistret for sminke/kremer med lukt - så heldigvis blir lukten borte rimelig fort.

Skrevet

Personlig synes jeg lukten på Dr H er den største ulempen ved disse.. Har etterhvert vennet meg til lukten på rensekremen, men det tok litt tid.

Farget dagkrem luktet så ille at jeg ikke klarte å bruke opp den lille tuben engang..

Skrevet

Den fargede dagkremen lukter mye krydder. Jeg taklet heller ikke den lukten.

Skrevet

Takk for mye gode svar :)

Skrevet

Dette viser bare at luktopplevelser er så forskjellige at du nesten må prøve det selv. :) Jeg synes rosekremen er kvalmende sterk på lukt, mens den fargede dagkremen er helt ok.

Skrevet

Jeg synes alle disse kremene som er navnt lukter naturlig og OK.

Skrevet

Hva inneholder de da? Står det noe om mineral oil, petrolatum, paraffinum liquidum, noe som ender på -methicone?

Skrevet
Hva inneholder de da? Står det noe om mineral oil, petrolatum, paraffinum liquidum, noe som ender på -methicone?

Produktene fra Dr. H. er biodynamiske, og så rene at du kan spise dem. Det eneste dumme de inneholder, er endel alkohol, som blir brukt som konservering. Rene, kjempebra naturprodukter! :)

Skrevet

ok, så du kan spise dem og bli full? hehe, det høres litt morsomt ut da....

Høres spennede ut syns jeg. Det er mange som bruker det, men selv om det er naturlige produkter kan de inneholde noen av de stoffene, fordi det er rimelige fyllstoff, så jeg bare lurte... Skal sjekke det opp og kanskej prøve noen av produktene..

Skrevet
ok, så du kan spise dem og bli full? hehe, det høres litt morsomt ut da....

Høres spennede ut syns jeg. Det er mange som bruker det, men selv om det er naturlige produkter kan de inneholde noen av de stoffene, fordi det er rimelige fyllstoff, så jeg bare lurte... Skal sjekke det opp og kanskej prøve noen av produktene..

Du kan jo lese litt på nettsida: http://www.drhauschka.com/

Jeg er også rimelig opptatt av ingredienser, men har ikke sett noe betenkelig hos Hauscka. Hadde de bare hatt en dagkrem som funker for meg....

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Rensekremen lukter øl, eller bryggeri :forvirret:

Den lukter definitivt bedre enn Mack-gassen!

Jeg syns generelt at Hauschkaproduktene lukter aromaterapi.

Skrevet

Jeg syntes de luktet død og fordervelse i begynnelsen, spesielt rensekremen. Så ble jeg vant til dem, og nå synes jeg alt sammen lukter godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...