AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Var ute på en liten spontan tur igår som ble litt mer "heisatur" enn det jeg egentlig hadde planlagt.. Tenkte egentlig å ta det litt rolig, men det sklei litt ut. Og dessverre er jeg en av de som ofte blir trist og snakker ALT for mye i fylla. Føler meg som den kronidioten i dag. Føler det hver gang omtrent at jeg er en idiot. Og sier til meg selv at nå vil jeg ikke drikke på lenge, og vil ikke se de folka jeg var med på lenge (i håp om at de kanskje glemmer litt hvor teit jeg var...) Og så unngår jeg å drikke i noen mnd. helt til jeg har glemt litt hvor flaut det var sist, og da prøver jeg på nytt fordi jeg syns det høres morsomt ut å ut og drikke. Men så ender det opp med at det blir sånn hver gang.. Uff, vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Var på tanken av å seriøst kutte ut alkohol helt. Men dum som jeg er har jeg kjøpt meg en inngangsbillett til en festival på sensommeren, prøvde å skulle få refundert den men fikk beskjed om at det ikke var mulig. Så da får jeg ikke tilbake pengene. Kan jo sikkert alltids dra dit uten å drikke, men er redd for at jeg ender opp med å gjøre det fordi det kommer sikkert til å være mange andre som gjør det. Anonymkode: 354b1...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå