AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til denne kvinnen på 39 år i familien til kjæresten min. Hun er gift med broren til min kjæreste. De to mennene har et godt forhold, men bor på ulike steder så i disse dager sees de ikke like ofte. Vi har ved et par anledninger tilbrakt mye tid med dem over flere dager i samme Airbnb. Hun oppfører seg dominerende, ekstremt oppmerksomhetsyk, overbærende (på en negativ måte). Et av stedene gikk hun konstant rundt i bikini inne i Airbnb, langt fra stranda. Helt naturlig om man er ute og på en Strand, men innendørs? Hun avbryter alle for å snakke om det hun vil, helt uavhengig av tema. Hun krever at folk gjør det hun vil. Hun er ikke ekkel eller slem på noen måte, hun kan også være ganske hyggelig og livlig. Men hun kan også si ting som kan være provoserende. Kjæresten min beskrev henne som dominerende og vant til å være i sentrum for oppmerksomheten og sa rett ut at han heller skulle ønske at broren hans kom uten henne (det var før jeg møtte henne første gang). Men jeg la jo merke til at han ser litt ekstra på henne når hun går i bikini og kjenner på at jeg ikke liker det. Hun har prøvd å få meg til å drikke mer alkohol (hun drikker mye selv) og til tross for at jeg sier nei fortsetter hun å presse. Måten hun gjør det på er krevende, men ikke slemt. Så jeg prøver å unngå å bli irritert og i steden bare si bestemt nei gang på gang. Kjæresten min har blitt forbannet på henne flere ganger for dette og også når hun forlanger at han gjør ting han ikke vil. Hun kan prøve å dra meg fysisk for å gjøre ting hun har lyst til. Hun spiller mye på det med kropp og oppmeksomhet. Merker liksom at når hun skal si noe til kjæresten min blir det hun sier liksom unødvendig dratt ut, litt vanskelig å forklare. Hennes mann er rolig og hyggelig. Skjønner ikke hvordan han takler det hele, de er i tottene på hverandre konstant. Konstant oppgitt på hverandre, men han fortsetter jo å være med henne. Kjæresten min ga henne et kompliment for utseendet hennes forrige gang vi så dem og mtp hvordan hun er følte jeg litt på det. Jeg sa rett ut til kjæresten min etter forrige gang at jeg ikke orker å være samme hus som henne over lengre tid. Vi var med dem i en uke første gang og det var så slitsomt! Men virker som om han har lyst til å dra og surfe med henne og broren et par dager. Jeg har ikke sagt noe til kjæresten min om at jeg har merket at han ser ekstra på henne. uff, det her var mye. Trenger litt tips til hvordan jeg kan forholde meg til dette. Og jeg blir jo usikker på om min kjæreste liker henne mer enn han vil innrømme, eller at han er fysisk tiltrukket selvom han ikke liker hennes personlighet. Foreldrene hans synes hun er super, men hun er kanskje litt annerledes med dem siden de er snart 80 år. Anonymkode: 3a92a...345 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Uff, da er det dessverre bare å vente på at svogeren din blir lei nok og at hun forsvinner ut av familien . Anonymkode: 16df2...438
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 Mitt råd er å slutte å se på henbe som en "konkurrent" og heller se etter de positive sidene hun helt sikkert har hvis svoger er oppegående og valgte henne. Hvis ikke er det noe i veien med svogeren din også som valgte henne. (Hvis begge er kjipe er det naturlig med mindre kontakt) Anonymkode: 3b8d3...8b0 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 Jeg tror jeg ville ha trappet gradvis ned kontakten. Hun høres ut som en slitsom person, og da hjelper det ikke at hun har en ok mann. At hun og mannen konstant er i tottene på hverandre bidrar vel heller ikke til å gjøre samværet med dem særlig harmonisk. Nei, folk som tilfører samværet mer negativt enn positivt bør man unngå i den grad det er mulig. Anonymkode: d680b...c73 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mitt råd er å slutte å se på henbe som en "konkurrent" og heller se etter de positive sidene hun helt sikkert har hvis svoger er oppegående og valgte henne. Hvis ikke er det noe i veien med svogeren din også som valgte henne. (Hvis begge er kjipe er det naturlig med mindre kontakt) Anonymkode: 3b8d3...8b0 Jeg er stort sett positiv til andre mennesker, men her er jo de negative sidene så dominerende at det er vanskelig å fokusere på de. Jeg prøver jo uansett å være grei not henne. Men i tillegg er det surt når min kjæreste blir så frustrert Anonymkode: 3a92a...345
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 Det er jo vanskelig å la være å se på folk som kler seg utfordrende - selv om du ikke er interessert. Blir litt som damer med veldig store bryster med voldsom utringning - man ser jo bare puppene. Jeg ville fortsatt å oppføre med hyggelig og tatt meg sammen når dere er sammen. En helg innimellom må være greit, men hadde nektet en hel uke. Anonymkode: 7052d...48c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 Jeg ville også ha trappet ned på omgangen med dem, og heller bare vært sammen en langhelg (eller bare helg) en sjelden gang. Kan lure på om typen din har et godt øye til henne selv om han kritiserer henne overfor deg, og den måten hun oppfører seg på, ved å gå mest mulig lettkledd foran de to brødrene, tyder på at hun vet at de påvirkes av det. Ubegripelig at broren til kjæresten din ikke setter ned foten, han må være fullstendig dominert av den dama. Anonymkode: abba0...094 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #8 Skrevet 6. mai 2024 Allerede i overskriften lyser det av sykelig sjalusi. Du får slå opp og finne deg en annen svigerfamilie, for å skåne din mann. Anonymkode: d423e...915
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #9 Skrevet 6. mai 2024 Hun høres slitsom ut, og du høres sjalu ut.. Anonymkode: 03ec2...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #10 Skrevet 6. mai 2024 Ts her. Til dere som skriver at jeg er sjalu; hva så? Sjalusi er ingen sykdom, det er en naturlig menneskelig følelse. Og for å være helt ærlig så er ikke sjalusi den mest dominerende følelsen her. Ja, jeg er litt sjalu. Min kjæreste har kvinnelige venner som jeg personlig synes er mye vakrere enn henne, men som jeg ikke reagerer på fordi de oppfører seg mye mer normalt. Det er et skille her. Jeg vet at hun vil ha den seksuelle oppmerksomheten, det er så tydelig hvor oppmerksomhetsyk hun er. Jeg tenker at hun må jo være sykt usikker inne i seg? Og tror dere min type egentlig liker henne mye mer enn han sier? Altså ikke bare tenke at hun er pen. Anonymkode: 3a92a...345 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #11 Skrevet 6. mai 2024 Gjett hvorfor hun går i bikini inne da? Gjett en gang!! Anonymkode: b6ed0...ddb
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #12 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Til dere som skriver at jeg er sjalu; hva så? Sjalusi er ingen sykdom, det er en naturlig menneskelig følelse. Og for å være helt ærlig så er ikke sjalusi den mest dominerende følelsen her. Ja, jeg er litt sjalu. Min kjæreste har kvinnelige venner som jeg personlig synes er mye vakrere enn henne, men som jeg ikke reagerer på fordi de oppfører seg mye mer normalt. Det er et skille her. Jeg vet at hun vil ha den seksuelle oppmerksomheten, det er så tydelig hvor oppmerksomhetsyk hun er. Jeg tenker at hun må jo være sykt usikker inne i seg? Og tror dere min type egentlig liker henne mye mer enn han sier? Altså ikke bare tenke at hun er pen. Anonymkode: 3a92a...345 Typen din bør holde kjeften rundt deg. Og du bør gi beskjed at du ikke liker det. Kommunikasjon!!!! Anonymkode: ac225...096 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #13 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Til dere som skriver at jeg er sjalu; hva så? Sjalusi er ingen sykdom, det er en naturlig menneskelig følelse. Og for å være helt ærlig så er ikke sjalusi den mest dominerende følelsen her. Ja, jeg er litt sjalu. Min kjæreste har kvinnelige venner som jeg personlig synes er mye vakrere enn henne, men som jeg ikke reagerer på fordi de oppfører seg mye mer normalt. Det er et skille her. Jeg vet at hun vil ha den seksuelle oppmerksomheten, det er så tydelig hvor oppmerksomhetsyk hun er. Jeg tenker at hun må jo være sykt usikker inne i seg? Og tror dere min type egentlig liker henne mye mer enn han sier? Altså ikke bare tenke at hun er pen. Anonymkode: 3a92a...345 Sjalusien din farger din oppfatning av henne og hennes oppførsel og personlighet. Om du ikke var sjalu hadde du kanskje trives bedre sammen med henne siden hun lager liv og røre rundt seg? Istedenfor å synes at hun er for oppmerksomhetssyk og dominerende? Anonymkode: 8704a...df9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #14 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sjalusien din farger din oppfatning av henne og hennes oppførsel og personlighet. Om du ikke var sjalu hadde du kanskje trives bedre sammen med henne siden hun lager liv og røre rundt seg? Istedenfor å synes at hun er for oppmerksomhetssyk og dominerende? Anonymkode: 8704a...df9 Nei, jeg er ganske flink til å skille disse tingene. Man kan føle noe og fortsatt være relativt objektiv. Har skrevet før at min type har kvinnevenner som er hyggelige og flere av de kan lage positiv liv og røre rundt seg. I tillegg er de vakre. Men de lager jo ikke drama og negativitet slik som henne. Jeg har møtt så mange personer i min kjærestes liv og er positiv til alle andre. Dette i seg selv bør jo si noe om hvordan hun er.. Anonymkode: 3a92a...345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå