AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #21 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Visste hun navnet ditt? Vet man det kan man finne ut av mye, for eksempel på facebook. Det er også enkelt å si ting som enten er så generelle at alle kan tolke det til å gjelde deres situasjon, eller si noe spesifikt som gjelder nesten alle, basert på informasjonen man har. Hva spesifikt hadde hun "sett"? Hvor mye hadde dere kommunisert på forhånd? Anonymkode: 5d1cf...de5 Eller så var hun bare veldig god og hadde rett? Trenger ikke være en forklaring på hvorfor dette ikke skal stemme. Fått informasjon selv ingen kan vite. Anonymkode: b6c8b...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #22 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg selv kan fjernhealing og sender det til de som ønsker Anonymkode: b6c8b...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #23 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Eller så var hun bare veldig god og hadde rett? Trenger ikke være en forklaring på hvorfor dette ikke skal stemme. Fått informasjon selv ingen kan vite. Anonymkode: b6c8b...e2c Alt har en forklaring. All forskning viser at fjernhealing ikke er reellt. Hva fikk du vite? Hva visste personen om deg? Anonymkode: 5d1cf...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. mai 2024 #24 Del Skrevet 15. mai 2024 Det burde vært forbudt og straffbart ved lov å selge sårbare mennesker slikt humbug, solgt av kyniske kvakksalvere som bare er ute etter pengene deres. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #25 Del Skrevet 15. mai 2024 Million skrev (1 minutt siden): Det burde vært forbudt og straffbart ved lov å selge sårbare mennesker slikt humbug, solgt av kyniske kvakksalvere som bare er ute etter pengene deres. Det var ulovlig i Norge fram til 2004. Opphevelsen av kvakksalverloven har gjort mye skade. Kvakksalvere kan fremdeles bli straffet med inntil to års fengsel, men det skal veldig mye til. Anonymkode: 5d1cf...de5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #26 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men det fungerer jo ikke, det var vel brukerens poeng. Anonymkode: 5d1cf...de5 Og mitt poeng var at dersom nokon får gratis healing og det ikkje fungerer, så er det vel nærliggande å tru at dei ikkje brukar pengar på det seinare... Anonymkode: 3f1ab...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #27 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Visste hun navnet ditt? Vet man det kan man finne ut av mye, for eksempel på facebook. Det er også enkelt å si ting som enten er så generelle at alle kan tolke det til å gjelde deres situasjon, eller si noe spesifikt som gjelder nesten alle, basert på informasjonen man har. Hva spesifikt hadde hun "sett"? Hvor mye hadde dere kommunisert på forhånd? Anonymkode: 5d1cf...de5 Nei, jeg legger ikke noe ut på sosiale medier. Vi hadde ikke kommunisert på forhånd, annet enn at hun hadde gitt meg beskjed hva jeg skulle gjøre under tidspunktet hun ga healingen. Og da var det bare at jeg skulle ligge rolig og uten forstyrrelser i den perioden hun skulle sende fjernhealing. Det var veldig mye hun hadde sett (eller følt, jeg aner ikke hvordan sånne ting foregår), så det ville blitt en lang avhandling å skive alt her. Det som hun sa var ikke generelt, for akkurat sånn er jeg veldig var på. I tillegg var det gratis, så hun gjorde jo ikke dette for å lure meg for penger. Anonymkode: cfb7c...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #28 Del Skrevet 15. mai 2024 Svindel. Forstår ikke at politiet ikke griper inn, for det er utnytting av sårbare mennesker og ran. Anonymkode: e388b...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå