AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Er så inderlig trøtt hver dag. Selvom jeg sover er jeg trøtt. Anonymkode: df9dc...2c9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 Ja, du kan bli trøtt. Sitat Du kan bli trøtt og uopplagt, irritabel og får konsentrasjonsproblemer. https://nhi.no/sykdommer/allergi/diverse/pollenallergi Anonymkode: 6bbb1...9bb
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du kan bli trøtt. https://nhi.no/sykdommer/allergi/diverse/pollenallergi Anonymkode: 6bbb1...9bb Huff, jeg er skikkelig uopplagt og små irritabel. Begynte med vondt i halsen, sår. Tar syrtec men det gjør meg bare enda trøttere. Ts Anonymkode: df9dc...2c9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 Ja, både av pollen og av en del medisiner mot pollen. Anonymkode: 354ee...9b1
isw Skrevet 5. mai 2024 #7 Skrevet 5. mai 2024 Annengenerasjons antihistaminer (Zyrtec, Aerius, Telfast, m.flere) gjør deg mye mindre trøtt enn første generasjons (Vallergan, Atarax, Phenergan, m.flere). Det skyldes at de ikke krysser over til hjernen (antihistamineffekt i hjernen gir trøtthet). Pollenallergi kan i seg selv gjøre deg trøtt. 1
Sen ve ben Skrevet 5. mai 2024 #8 Skrevet 5. mai 2024 Jeg er også konstant trøtt for tiden. Går på Aerius og den blir man ikke trøtt av, så det er nok selve allergien som gjør det.
no shame Skrevet 5. mai 2024 #9 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så inderlig trøtt hver dag. Selvom jeg sover er jeg trøtt. Anonymkode: df9dc...2c9 Ja, veldig.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #10 Skrevet 5. mai 2024 2 hours ago, isw said: Annengenerasjons antihistaminer (Zyrtec, Aerius, Telfast, m.flere) gjør deg mye mindre trøtt enn første generasjons (Vallergan, Atarax, Phenergan, m.flere). Det skyldes at de ikke krysser over til hjernen (antihistamineffekt i hjernen gir trøtthet). Pollenallergi kan i seg selv gjøre deg trøtt. Er dette grunnen til at Atarax brukes som angstdempende? Anonymkode: b7278...93f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #11 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Huff, jeg er skikkelig uopplagt og små irritabel. Begynte med vondt i halsen, sår. Tar syrtec men det gjør meg bare enda trøttere. Ts Anonymkode: df9dc...2c9 Det er mange som blir trøtte av Zyrtec. Vil anbefale deg å prøve andre allergitabletter, som f.eks. Aerius eller Telfast. Jeg blir ikke trøtt av disse, men det er litt individuelt hvordan man reagerer. Anonymkode: cc2ca...f29 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #12 Skrevet 5. mai 2024 Er konstant trøtt ☹️ Anonymkode: b25dd...d46
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #13 Skrevet 5. mai 2024 Jeg bruker Telfast 180 og det fungerer bra for meg. Anonymkode: a2882...925
isw Skrevet 5. mai 2024 #14 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette grunnen til at Atarax brukes som angstdempende? Anonymkode: b7278...93f Ja, stort sett derfor. Atarax har en dempende/sløvende effekt men også en mild spesifikt angstdempende effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå