Gå til innhold

Hvilken farge synes du er finest å ha i stua?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal male stua, er lei av hvitt, hvitt, hvitt. Men jeg aner ikke hvilken farge! Noen forslag? Jeg vil gjerne se bildeeksempler :)

Anonymkode: f33cb...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg liker sand. Den er varm, og er veldig fin til sofaen min som er i kald grå. Sand er også ypperlig til bomull. 

Anonymkode: 84df8...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må sjekke fargekart, men syns både brunlig, blå og grønn er fint i stue, har du mye lys? Vinduer?

Anonymkode: c527d...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer helt an på rommet. Antall vinduer, høyde til taket, hvilken retning den ligger osv og i tillegg hva en har av møbler og fargene på de.

Anonymkode: 21b27...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi endte opp med en varm gulfarge som jeg synes ble veldig fin. Jeg husker ikke fargekode. Det var mange malingsprøver før vi bestemte oss.

Anonymkode: a23be...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset til Butter og meg er i fargen «vaniljesausgul», stue har samme farge inne. Har store vinduer og mye lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I forrige hus hadde vi en slags terrakotta. Nydelig der, men antakelig ikke like fin i en (moderne) leilighet. Nå skal vi male leiligheten vi bor i og jeg heller mot blå eller grønn. Nå er det jo uendelig med nyanser, så det sier jo ikke så altfor mye likevel. Men jeg vet ikke eksakt farge selv enda. 

Anonymkode: b040f...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt støvete grønn, og likte det godt. Men så ble jeg lei, og ifjor malte jeg om til lysere aprikos-oransje-aktig og er veldig fornøyd med det. Maling er gøy, og enkelt å forandre hvis man ikke er fornøyd.

Anonymkode: cd719...ac9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...