Kulla Skrevet 5. mai 2024 #1 Del Skrevet 5. mai 2024 (endret) Hei! Jeg prøver å finne en god BH som samtidig er pen. Vil ha en som ikke har padding, som løfter litt og får brystene til å se runde ut, ikke spisse. Vil ha en med full cup, eller ihvertfall ikke sånn som deler puppen liksom, hvis dere skjønner. Altså en som ser pen ut både med og uten klær😀 Jeg bruker størrelse 85B. Gjerne farge og blonder. Har noen av dere andre tips til hvor jeg kan finne? Jeg er lei av bomkjøp😧 Endret 5. mai 2024 av Kulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buddhahode Skrevet 5. mai 2024 #2 Del Skrevet 5. mai 2024 Lindex, Ella m merke 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg liker BH-ene fra Change. Jeg vet mange synes selgerene der er for pushy, men jeg finner i hvert fall undertøy som passer godt, det har jeg aldri klart på Lindex/HM/cubus. Anonymkode: 880d9...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. mai 2024 #4 Del Skrevet 5. mai 2024 Anbefaler BHer fra Freya eller Fantasie. De selges vanligvis på kjedeuavhengige undertøybutikker, men også på nett hos Timarco eller Underverker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 5. mai 2024 #5 Del Skrevet 5. mai 2024 Kulla skrev (2 timer siden): Jeg er lei av bomkjøp😧 Endret 2 timer siden av Kulla Har du prøvd undertøybutikker eller butikker med betjent undertøyavdeling? De er sikkert litt dyrere, men bomkjøp koster også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg leter og leter etter bh med brede stropper og litt padding. Nærmest umulig å finne i c-cup. MissMary gir spisse pupper https://cubus.com/no/p/bella-padded-bh-hvit-undertoy-padded-bh-dameklar/7357873_F900 Jeg liker denne. Har også noen fra Abecita som er gode. Anonymkode: 8c79c...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 5. mai 2024 #7 Del Skrevet 5. mai 2024 https://www.lindex.com/no/p/8329080-9713-rosa-ella-m-senna-uvattert-bh-med-blonder Liker disse veldig godt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnlikesbras Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 Underverker er en norsk side som selger bh fra båndstørrelse 60 til 120, og cup fra A til O. De har 120 bh-er i størrelse 85B! Jeg anbefaler å sjekke størrelsen din med størrelseskalkulatoren til ABraThatFits før du bestiller, spesielt om noen bh-er "deler puppen" som du sa. Det kan bety at skålen er for liten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Del Skrevet 2. juni 2024 Fabulous Full cup fra Hunkemøller. Jeg kjøpte en i går som var helt knall! https://www.hunkemoller.no/205408024.html Anonymkode: 5c095...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 2. juni 2024 #10 Del Skrevet 2. juni 2024 Prøv bher fra Marie Jo eller Primadonna. Det finner du i velassorterte undertøysbutikker. De er dyre, men skikkelig kvalitet og holder lenge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 3. juni 2024 #11 Del Skrevet 3. juni 2024 Sjekk ut Full Shaper-BH’ene til Change. Men gå innom og prøv, er ofte man bruker feil størrelse. Liker selv modellen som heter Ibi. Pen, får runde pupper, og det er ikke padding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #12 Del Skrevet 4. juni 2024 Du må jo prøve bh-ene før du kjøper dem. Fysisk i butikk, med hjelp av betjening. Det reduserer risikoen for bomkjøp. Anonymkode: a4c09...ae8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #13 Del Skrevet 4. juni 2024 Aubade eller Empriente. Men er du sikker på du er 85B? Veldig mange tror de er større rundt og mindre cup enn de egentlig er. Jeg er 75H, men trodde for mange år/kg siden at jeg var 80E Anonymkode: 8ac83...9ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #14 Del Skrevet 6. juni 2024 Jeg liker godt denne fra Swegmark, kjøpes på Lindex. Passer på når de 25% rabatt. Anonymkode: 74e15...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå