Kringla93 Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Hei. Jeg trenger virkelig hjelp med hva jeg kan gi mannen jeg dater i gave. Litt bakgrunnsinfo; jeg har datet en mann siden oktober i fjor. Han jobber offshore og bor i en annen by enn meg. Når han er hjemme på fritur kjører han 10 timer hit for en langhelg/uke i gangen, leier airbnb å bo i (med mindre jeg har barnefri - da bor han hos meg), tar meg med ut på flotte dater og kjøper alltid roser til meg. Han legger virkelig ned en innsats. Når han ikke er her tekster, snapper og ringer vi hvetandre hver dag. Jeg har ikke like god råd som han og er alene med to små barn. Jeg har likevel ordnet i stand dater for oss, som ost, kjeks og vin hjemme, hjemmelagde måltider med levende lys, tatt han med på en konsert med et band jeg vet han liker, vist han rundt i byen min (både i sentrum og marka). Jeg prøver med de ressursene jeg har. Jeg hadde bursdag for ikke så lenge siden, og da reiste han opp hit igjen. Han kom med en gigantisk rosebukett, klokke, armbånd, smykke og øredobber, i tillegg til en elektrisk vinåpner jeg hadde ønsket meg. For å toppe det tok han meg med ut på en fem-retters middag (det var et arrangement med underholdning også) noen dager senere. Nå er det hans bursdag som står for tur, om en ukes tid, og enn hvor mye jeg har prøvd å finne ut av hva han ønsker seg eller trenger, så finner jeg ingenting. Når jeg har spurt har han fleipet med at han ønsker en personlig overlevert kake. Han er ute på sjøen på selve dagen, så det lar seg jo ikke gjøre og det vet han. Jeg er litt rådvill.. jeg har veldig lyst til at han skal føle seg like verdsatt som han får meg til å føle.. han er minimalistisk av seg også og vil ikke ha flere ting enn han må 🤦🏻♀️ det eneste jeg føler kunne vært skikkelig innertier er å fikse en eller annen reise/tur sammen, men som alenemor har jeg hverken tid eller penger til å prioritere det.. Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Hva med en kake når han kommer hjem? Noe sportsutstyr han kan ønske seg, bok, strikket genser? Har ei venninne som dater en med en betraktelig bedre økonomi. Hun har vært åpen om økonomien at er ikke alt hun kan prioritere. Anonymkode: 87809...b82
Gjest ZarahSweet Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 Er også i et forhold der han tjener mye bedre enn meg. Jeg har gitt han små oppmerksomheter, massasje, hjemmelaget middag/dessert etc. Gaver for meg handler ikke om antall kroner, men tanken bak gaven. Det er ingen konkurranse om hvem som bruker mest. Man gir uten å forvente noe tilbake fordi en er glad i personen og ønsker å glede dem. For kjæresten din vil han sette pris på hva enn du gjør fordi han vil se omtanken rundt gaven.
Miss91 Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 Kjenner du noen av de han jobber med som kunne gitt han en kake på bursdagen fra deg da?
Kringla93 Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2024 Miss91 skrev (3 timer siden): Kjenner du noen av de han jobber med som kunne gitt han en kake på bursdagen fra deg da? Nei, dessverre. Har tenkt tanken selv om å likevel kontakte hun som jobber som kokk der, men så sa han plutselig en dag at det er standard at de får kake av kokken på selve dagen. Så da ble den muligheten litt borte 🙈 han er egentlig ikke en kakemons heller, og det han mente med det var at han ville at JEG personlig skulle dukke opp. Tror ikke han bryr seg så mye om kaken 😅
Miss91 Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 Kringla93 skrev (49 minutter siden): Nei, dessverre. Har tenkt tanken selv om å likevel kontakte hun som jobber som kokk der, men så sa han plutselig en dag at det er standard at de får kake av kokken på selve dagen. Så da ble den muligheten litt borte 🙈 han er egentlig ikke en kakemons heller, og det han mente med det var at han ville at JEG personlig skulle dukke opp. Tror ikke han bryr seg så mye om kaken 😅 Kanskje du kan få en personlig vri på kaken? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå