AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Jeg har godtatt en avtalegiro i nettbanken (dvs appen) til Bulder, den ligger nå under forfall. Så oppdaget jeg at kid var feil. Derfor la jeg inn en ny faktura manuelt. Etterpå ville jeg slette avtalegiroen, men det finner jeg ingen mulighet for. Noen som kan hjelpe med hvordan jeg gjør det? Hvis jeg seriøst ikke kan slette betalinger i appen må jeg bytte bank IGJEN, nettopp flyttet fra Sbanken. 🙄😡 Anonymkode: fda91...99e
Maddy25 Skrevet 5. mai 2024 #2 Skrevet 5. mai 2024 Du trykker bare å den aktuelle betalingen, så kommer det opp noen valg. Du kan kan både endre og stoppe.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 Maddy25 skrev (Akkurat nå): Du trykker bare å den aktuelle betalingen, så kommer det opp noen valg. Du kan kan både endre og stoppe. Ja men ingen valg som heter slett? Anonymkode: fda91...99e
Maddy25 Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja men ingen valg som heter slett? Anonymkode: fda91...99e Gå inn på betale og finn alle avtalegiroene du ha lagt inn, velg den som har feil KID, da får du valg om å slette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå