Gå til innhold

Jeg er 33 og han 40, er han for gammel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjent han i ti år, men ble ikke noe av da. Var nok for ung for han da, men nå føler jeg at det kanskje kan gå. Litt usikker om han kan være for gammel.

tanker???

Anonymkode: 7611f...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er dette seriøst?  Median-paret har 6 års forskjell i norge, når man ser på par hvor den yngste har fylt 40.   Om noen år er dere omtrent så normal som det går ann aldersforskjellmessig.

Endret av Chomsky89
Skrevet

Ja, eldgammel... 

Neida, ta godt vare på hverandre og kjør på. 

AnonymBruker
Skrevet

For meg ble den 8 år eldre kjæresten min for gammel for meg da jeg var 32. Det var nok fordi JEG var umoden for alderen. Ville ikke ha barn enda feks. Så traff jeg morsomt nok en 8 år yngre mann 5 år senere og der ble det full klaff😄 Vi har hus, barn hund og stasjonsvogn nå 9 år senere. Så min erfaring er at det med aldersforskjell er individuelt. Fordi vi er forskjellige og kjemien skal passe. Dette er det ikke bare alderen som avgjør.

Anonymkode: bc667...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kjenner du på selv. Jeg syns det er for gammelt, men vi har ulike preferanser. 

Anonymkode: 4bc7b...183

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ganske vanlig. 

Så er det som du sier, da du var 23 og han 30 så var du for ung, da var dere på forskjellige stadier i livet. 33 og 40 er mer jevngamle. 

Anonymkode: 0616b...647

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mange godt voksne fedre i bhg, så er nok ikke uvanlig å formere seg med menn over 40.

Anonymkode: 3679e...7c2

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og svar til det. 

_popcorn_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som 32 synes 40 år gamle menn er for gamle for min del. foretrekker menn som er lik i alder sånn ca, evt litt yngre. 

Anonymkode: 325dd...00a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 5b055...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Nå? Nei. Når du er 63 og må jobbe 7 år til og han er 7 og har vært pensjonist i et eller to år allerede så kan det hende du vil føle på at det er en ubalanse. Om dette evt skal være bærende argumentasjon i din avgjørelse?

Anonymkode: bff43...d88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For meg ble den 8 år eldre kjæresten min for gammel for meg da jeg var 32. Det var nok fordi JEG var umoden for alderen. Ville ikke ha barn enda feks. Så traff jeg morsomt nok en 8 år yngre mann 5 år senere og der ble det full klaff😄 Vi har hus, barn hund og stasjonsvogn nå 9 år senere. Så min erfaring er at det med aldersforskjell er individuelt. Fordi vi er forskjellige og kjemien skal passe. Dette er det ikke bare alderen som avgjør.

Anonymkode: bc667...460

Min erfaring også. Opplevde aldersforskjell som bruddårsak med både sju og ni år eldre mann. Bestemte meg da for å styre unna eldre menn, fant en litt yngre istedet.

Anonymkode: 7da83...29c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

7 års aldersforskjell er ingenting å bry seg om. Da er det andre faktorer som er mye viktigere. Personlighet, kjemi, mål og verdier, osv.

Endret av Mayer
Gjest Luksusbia
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min erfaring også. Opplevde aldersforskjell som bruddårsak med både sju og ni år eldre mann. Bestemte meg da for å styre unna eldre menn, fant en litt yngre istedet.

Anonymkode: 7da83...29c

Det er mitt råd også. Eldre menn er bare hot så lenge de får ereksjon lett og er unge til sinns. Husk at kvinner lever lengre også. Jeg er 87 modell og datet lenge en mann født i 76. Nå har jeg flyttet til andre siden av landet å giftet meg med en 94- modell. Han er voksen for alderen. Men litt koselig å være gift med en yngre mann. I datingfasen ble han litt sugarbaby på en måte❤️

AnonymBruker
Skrevet

Null problem! 

Anonymkode: 99480...019

Skrevet

Jeg tror det, dessverre og lite romantisk,  handler om å være på « samme sted i livet». Ønsker man de samme ting , har man samme mål og drømmer. Hvis ja, då blir det lett klaff. 

Det ryker om en vil ha familie og den andre vil reise jorda rundt.

Det med pensjonsalder,  som ligger veldig langt foran dere, kan lett løses. Setter du av 500 i indeksfond per måned, så kan du gå av samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet

9 år mellom meg og samboeren, det merkes kun når det blir snakk om popkultur fra hans ungdomstid vs min.

Anonymkode: 706f9...682

Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kjent han i ti år, men ble ikke noe av da. Var nok for ung for han da, men nå føler jeg at det kanskje kan gå. Litt usikker om han kan være for gammel.

tanker???

Anonymkode: 7611f...57e

Vi har 6 års aldersforskjell.  Traff hverandre det året jeg var 21 og han 27. Kanskje ikke det var alderen som var problemet for 10 år siden for dere?

Gjest ZarahSweet
Skrevet

Kjæresten min er 7 år eldre enn meg. Vi er begge ferdig med barn. 

Så hva er det du tenker om «for gammel»?

Vi er likesinnet, begge er emosjonelt moden, åpen, leken, tullete og vi storkoser oss sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere er like gammel.

Anonymkode: b95e4...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...