Gjest Konser Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Jeg fikk natt-terror selv da jeg var sammen med ei, jeg fant ut senere at det var fordi hun begynte å mislike forholdet, så hun begynte å terrorisere meg. En natt våknet jeg til og med og så en engel satt på senga og sa hun het Elisabeth, jeg var våken faktisk. Begynte å see skygger foran senga også bevege seg raskt forbi, mens man er paralysert. Det går igjen i historien at hvis noe fælt skjer, folkemord eller noe, så begynner folk å ha natt-terror fordi folk rundt de sliter psykisk med sinne osv. Jeg skal ikke si at skygger om natta og sånt ikke er ekte vesener, det er jo et slags angrep uansett da, som de sier. Man blir paralysert når man sover, fordi kroppen ikke skal bevege seg når du drømmer. Men, noen ganger så våkner man mens man er paralysert hvis man sliter litt med søvnvansker, eller terrorisering fra andre rundt seg. Folk har faktisk ødelagt tenner under søvnparalyse fordi de har sett noe de ble redd, så det er skremmende nok kan være. Ville bare lufte mine tanker om emnet igjen, jeg sier ikke at det ikke er ekte det man ser, men litt om årsaken til det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå