Gå til innhold

Kvinner (og menn); klarer dere få sexlyst uten noe kjærtegn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sånn i hverdagen, når man aldri kysser, aldri klemmer, aldri noe gode ord eller kompliment.. 

Får dere da lyst på noe når han plutselig står der med stå kuk og bare «skal vi ta en kjapp en»? Jeg klarer ikke at det kun skal være kroppskontakt når det er snakk om sex, og dette blir en vond sirkel siden jeg ikke får lyst. Flere som har det slik? 

Anonymkode: 894f3...b0e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Akkurat samme her ja. Og jeg har vært praktisk talt nymfyman hele livet, men fire år med en tafatt og egoistisk  mann som forventer å få alt servert på sælvfat med minimal innsats har tatt helt knekken på lysten her. Går fra han nå, endelig.

Anonymkode: f827d...5c1

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aldri ville tent på en mann som ikke tok på meg i hverdagen, og da mener jeg holde en hånd på korsryggen min når han går forbi på kjøkkenet, klemmer meg eller legger en hånd på kneet mitt når han spør meg om min dag. Folk kan være ulik grad av «pusete og kosete» men null fysisk kontakt for så å møte opp med: hypp på en kjapp en? Nope. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, man må ha med det dagligdagse, det som gjør at vi er kjærester og ikke bare knullekompiser. Tror jeg vile mistet lysten fort om han/vi sluttet med kyss, kos, klem, beføling og gode ord. 

Anonymkode: 38337...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, har slitt med sexlysten helt siden debuten. Begynner å misstanke at det er pågrunn av forholdet jeg har hatt og mangelen på romantisk nærhet og det å bli møtt på en fin måte, trodde det var noe galt med meg. 

Skulle ha pratet mer med andre kvinner mye tidligere. 

Anonymkode: fc76d...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (5 timer siden):

Jeg aldri ville tent på en mann som ikke tok på meg i hverdagen, og da mener jeg holde en hånd på korsryggen min når han går forbi på kjøkkenet, klemmer meg eller legger en hånd på kneet mitt når han spør meg om min dag. Folk kan være ulik grad av «pusete og kosete» men null fysisk kontakt for så å møte opp med: hypp på en kjapp en? Nope. 

Enig.. og ha det gøy🥰 det er jo i samlivet livsgleden ligger til at vi har god sex. Og av et godt sexliv, blir vi også kosete i samlivet.. Dette går i en evig runddans❤️

Så forsvinner livsgleden i samlivet, er det bare å si adjø til sexlivet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja hvis personen er steng og bestemt. Noe jeg ikke kaller kjærtegn. 

Anonymkode: 8ee06...226

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Akkurat samme her ja. Og jeg har vært praktisk talt nymfyman hele livet, men fire år med en tafatt og egoistisk  mann som forventer å få alt servert på sælvfat med minimal innsats har tatt helt knekken på lysten her. Går fra han nå, endelig.

Jeg er nyskjerrig, hva har du fått ”betalt” når du har hatt forhold med andre menn en din nåværende mann?

Anonymkode: ed22e...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Såklart. Men jeg har en seksuelt attraktiv partner. Noe som de aller fleste ikke har. Forståelig at man da må ha lysten sveivet igang på andre vis

Anonymkode: 0c993...883

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sånn i hverdagen, når man aldri kysser, aldri klemmer, aldri noe gode ord eller kompliment.. 

Får dere da lyst på noe når han plutselig står der med stå kuk og bare «skal vi ta en kjapp en»?

Jeg kan ikke huske jeg har opplevd dette igjennom mine 30+ år som seksuelt aktiv… Er dette vanlig?😅

Jeg kan vanskelig tenke meg jeg hadde fått lyst på sex i en slik situasjon. Mest av alt hadde jeg nok syntes det var veldig komisk og antageligvis begynt å le. Jeg hadde nok tolket det som humor/spøk. 

Anonymkode: f9b7c...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Såklart. Men jeg har en seksuelt attraktiv partner. Noe som de aller fleste ikke har. Forståelig at man da må ha lysten sveivet igang på andre vis

Ikke i dine øyne kanskje, men svært mange av oss har partner som er seksuelt attraktiv for oss. 

Lysten min er relativt selvgående. Med noen dagers mellom blir jeg kåt helt automagisk. Jeg hadde likevel ikke hatt lyst på en mann jeg ikke hadde nærhet, trygghet og fortrolighet til, også på den måten som kun opprettholdes og vedlikeholdes ved at kos, kjærlighet og nærhet er noe naturlig mellom oss to. At sex ikke blir mekanisk liksom, ved at fysisk nærhet kun skjer ved sex. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du tilfeldigvis en sexuelt attraktiv partner som ser deg, dere finner på ting, ler sammen, holder deg i hånden, kysser og har romantiske opplevelser i hverdagen?

Eller i det minste en som svarer når du prøver å starte en samtale? Eller har lyst litt oftere enn aldri når du spør om dere skal finne på noe?

Jeg har aldri i mitt liv sett noen som er så fin at de har kunne sluppet unna med å si noen alvorlige ting, og fortsatt beholdt sin gode posisjon i livet mitt. Slemme folk blir styggere. Du trenger ikke være lik meg, og din personlighet avgjør hva du godkjenner, men syns dette var en veldig unyansert setning å komme med. 

Anonymkode: fc76d...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi er serboere. Møtes stort sett da vi skal legge oss,iallefall i ukedagene. Jeg sliter med lyst da. Er dette fordi det ikke er noe nærkontakt,fysisk iløpet av dagen? 

Anonymkode: f8ccf...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Begge i ett forhold må nok påregne å legge ned en ikke ubetydelig innsats.

Være åpne og ærlige om sine lyster.

Mvh.

M@ster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi er serboere. Møtes stort sett da vi skal legge oss,iallefall i ukedagene. Jeg sliter med lyst da. Er dette fordi det ikke er noe nærkontakt,fysisk iløpet av dagen? 

Anonymkode: f8ccf...76d

Er dette et tidspunkt du normalt pleier å være tent? Eller foretrekker du andre tidspunkter?

Anonymkode: 262be...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er nyskjerrig, hva har du fått ”betalt” når du har hatt forhold med andre menn en din nåværende mann?

Anonymkode: ed22e...281

Du klarte ikke tenke ut en bedre måte å formulere hva enn det var du ville fram til?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sexlysten er nå en ting, jeg tror jeg hadde slitt med lysten å være i forhold med fyren. Ingen fysisk kontakt, og ingen gode ord eller komplimenter? 😬

Jeg kan få lyst uten fysisk kontakt, men jeg kan ikke være i et forhold hvor det er regelen, hvor sex og intimitet er noe som bare skjer under dyna på natta når lyset er av. Sex og erotikk er noe som er der konstant i mine forhold, den spenningen og intimiteten og lysten på hverandre til stede hele tiden, gjennom ord og berøring og blikk. Alt man gjør er forspill på en måte.

Anonymkode: 702d6...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har prøvd å ta det opp med han at det er det mitt behov er. Men får da bare litt sånne fnysete svar som «hehe ja særlig at det hjelper». Men, han har jo aldri prøvd. Han har prøvd på det viset at han tuller og fjaser med at han skal kysse meg, det er ikke på ekte. Jeg gir jo etter av og til, for det blir jo sånn mas, men da føler jeg at jeg nesten brekker meg, for jeg har ikke lyst overhode. Han føles jo nesten fremmed for meg siden vi aldri har noe Kos, og all Kos er forbundet med sex.

Det er kun oppmerksomhet når han er kåt. Om vi har lagt oss så kjenner jeg en hånd komme snikende under dyna og mot låret mitt, og jeg stivner helt til og får ikke lyst. Jeg skulle ønske jeg tenkte slik på flekken, men en slik type kvinne er altså ikke jeg, og jeg trenger en mann som viser at han liker meg ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Kan hoppe på kjæresten uten noe oppvarming. Men vi har masse intimitet i hverdagen. Hadde vi ikke hatt Kos, klem, kyss, flørting etc i forholdet generelt hadde jeg gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...