Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg skriver dette innlegget for å se om dette er mer normalt enn jeg kanskje tror..

Det har seg sånn at jeg og samboer ikke har hatt sex på kanskje 2 mnd nå grunnet at jeg er gravid, har stor mage og får svært enkelt følgeplager etterpå med soppinfeksjoner som er vanskelig å bli kvitt nå i graviditeten. Vi har derfor tatt et aktivt valg å ikke ha penetrerende sex for å unngå å ha ubalanse der nede når jeg skal føde.

Det som gjør det litt sårt og vanskelig er at jeg sliter med å ha sex som ikke er penetrerende, da jeg bare blir seksuelt frustert av det. Samboeren kunne nok gjerne tenke seg en BJ en gang i ny og ne, men jeg syns det er så lite interessant. Han klager ikke over mangelen og viser stor forståelse for hvorfor det er sånn akkuratt denne perioden, men jeg kan ikke for å ikke få dårlig samvittighet. Pr. nå er det jo blitt sånn at vi tilfredsstiller oss selv på hver vår måte, som jo er trist.

Er det andre som har/ har hatt det slik og kan relatere? Hvordan gjorde dere det i den situasjonen i tilfelle? Jeg tror jeg bare er nødt til å være litt seksuelt frustrert av og til og gi han den oralsexen, for stakkars mann, jeg vet han liker det veldig godt..

Nå føder jeg anytime her, og da blir det ihvertfall en uaktiv periode på den fronten😬

Anonymkode: 2d601...f2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt å gå perioder uten så mye sex ☺️ du er i tillegg høygravid, så du skal absolutt ikke ha noe dårlig samvittighet! Kroppen er busy nok med å produsere et barn. Ingen menn forventer at det blir sex så tett opp mot fødsel. Jeg tror de egentlig bare er glad de slipper å bære barnet selv🙈 

Og helt ærlig så er oppgaven hans nå å passe på deg og legge tilrette for deg og graviditeten. 💛

Anonymkode: 7df30...4c7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan bruke kondom for å hindre at han gir deg sopp igjen. Jeg fikk tipset fra en lege da jeg sleit mye med sopp etter antibiotika.

Anonymkode: 4c7a8...d3a

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere kan bruke kondom for å hindre at han gir deg sopp igjen. Jeg fikk tipset fra en lege da jeg sleit mye med sopp etter antibiotika.

Anonymkode: 4c7a8...d3a

Dette !! Det burde være det første dere tenkte på som et alternativ ! 

Anonymkode: 186e1...9d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sperm kan fremskynde fødsel når du er høygravid. Stå på 👍

Anonymkode: 18cf9...b4a

Skrevet

Vanlig med lite sex før fødsel.

Det er bare en forsmak på hva som kommer. Det var veldig dårlig sagt, men veldig ærligt. Når kidsa er lagd blir det lite. Sånn. Da har du hørt det i veldig god tid før! 

AnonymBruker
Skrevet

En daglig bj er vel ikke så vanskelig, så lenge han ikke er en som bruker lang tid på å komme, da.

Anonymkode: f0e4d...117

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

En daglig bj er vel ikke så vanskelig, så lenge han ikke er en som bruker lang tid på å komme, da.

Anonymkode: f0e4d...117

Det er det han gjør. Blir helt øm i kjeven😂 Men ja, må definitivt uppe gamet mitt der for han..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 0.26):

Hei,

jeg skriver dette innlegget for å se om dette er mer normalt enn jeg kanskje tror..

Det har seg sånn at jeg og samboer ikke har hatt sex på kanskje 2 mnd nå grunnet at jeg er gravid, har stor mage og får svært enkelt følgeplager etterpå med soppinfeksjoner som er vanskelig å bli kvitt nå i graviditeten. Vi har derfor tatt et aktivt valg å ikke ha penetrerende sex for å unngå å ha ubalanse der nede når jeg skal føde.

Det som gjør det litt sårt og vanskelig er at jeg sliter med å ha sex som ikke er penetrerende, da jeg bare blir seksuelt frustert av det. Samboeren kunne nok gjerne tenke seg en BJ en gang i ny og ne, men jeg syns det er så lite interessant. Han klager ikke over mangelen og viser stor forståelse for hvorfor det er sånn akkuratt denne perioden, men jeg kan ikke for å ikke få dårlig samvittighet. Pr. nå er det jo blitt sånn at vi tilfredsstiller oss selv på hver vår måte, som jo er trist.

Er det andre som har/ har hatt det slik og kan relatere? Hvordan gjorde dere det i den situasjonen i tilfelle? Jeg tror jeg bare er nødt til å være litt seksuelt frustrert av og til og gi han den oralsexen, for stakkars mann, jeg vet han liker det veldig godt..

Nå føder jeg anytime her, og da blir det ihvertfall en uaktiv periode på den fronten😬

Kan ikke du dra han så han kommer da? Det er jo bedre enn at han gjør det selv.

Anonymkode: c2718...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...