AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Vurderer Johanna... hvilke vibber gir navnet dere? Veldig bibelsk? Litt for svensk? Og hva kan søskne hete? På forhånd takk for tips 💭 Anonymkode: a9861...c6a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Det er fint, men uvisst av hvilken grunn synes jeg det er litt tungt å si. Johanne er uendelig mye lettere. Anonymkode: 7be6e...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 Ja det er nydelig, men er det nye popisnavnet nå. Hva med Evelyn? Anonymkode: da35b...219
princeofithilien Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Jeg syns Johanne er helt nydelig, Johanna er jo også fint, men som noen andre nevnte, litt tyngre å si? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 Vokste opp med en Johanna i klassen, så jeg er nesten mer vant til det enn Johanne. Ikke tungt i det hele tatt, tror det er mer om hva man er vant med. Til søsken tenker jeg Ulrik, Wilhelm, Alvin, eller Tomine, Hermine, Ulrikke Anonymkode: d48f4...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå