AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Kvinne 45+ her og nylig kommet meg på Tinder. Har fått 10-11 match’er, men ingen tar kontakt.. 🫣 Er litt ny i dette her og usikker på hva som forventes av meg. Noen tips? Anonymkode: daa6c...9ff
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Dessverre så vil det mest sannsynlig bli et hard møte med Tinder 🤗 men det går relativt fort over. Du vil lære at folk er veldig kyniske på Tinder Du vil lære at folk er veldig respektløse på Tinder Siden du er dame som spør, så tar færre og færre menn den første kontakten fordi de sjeldent får svar. Anonymkode: 97473...045 2
Gjest Gentleman59 Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Hei TS, Gjør på Tinder som i den fysiske verden, når noen hilser (matcher) så hils tilbake. Si hei, spør, smil, vurder, lik, eller lik ikke, det er ikke verre.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Jeg har veldig mange færre samtaler enn matcher. Det hender jeg prøver å starte en samtale, men da er det ikke gitt at jeg får svar. En match er bare en umiddelbar gjensidig tommel-opp. Jeg tror ikke du bør forvente samtaler av alle disse. Mange er antagelig i prat med flere andre, og har deg på vent også. Men: hvis du ser noen du virkelig vil bli kjent med, så anbefaler jeg deg virkelig å starte samtalen! Anonymkode: c9823...d1a
ALB Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Kvinne 45+ her og nylig kommet meg på Tinder. Har fått 10-11 match’er, men ingen tar kontakt.. 🫣 Er litt ny i dette her og usikker på hva som forventes av meg. Noen tips? Anonymkode: daa6c...9ff Kvinne 42 her. Jeg ville ventet til mennene tok kontakt. Jeg fikk absurd mange likes (90% ikke relevant og åpenbart kun ute etter sex) - matchet med 20-30 av disse og rundt 20 av dem tok kontakt i løpet av den første uken. Vet dem ut litt og se hva som skjer! Lykke til, dette går bra - Tinder er bedre enn sitt rykte!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 Se an hvem som tar kontakt. Men prøv å vær litt voksen selv hvis noen prøver å dra i gang en dialog. Alt for mange kvinner oppfører seg snobbete og blaserte på Tinder og tenker at mannen er oppe til en eksamen og de bare leter etter en grunn til å unmathce eller ghoste. Chatting på Tinder burde være en mulighet til å bli litt bedre kjent før en ber ut på date. Anonymkode: 58353...6c2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #7 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Se an hvem som tar kontakt. Men prøv å vær litt voksen selv hvis noen prøver å dra i gang en dialog. Alt for mange kvinner oppfører seg snobbete og blaserte på Tinder og tenker at mannen er oppe til en eksamen og de bare leter etter en grunn til å unmathce eller ghoste. Chatting på Tinder burde være en mulighet til å bli litt bedre kjent før en ber ut på date. Anonymkode: 58353...6c2 Dette! Jeg er mann selv, får ganske mange matcher. Unngår ofte å skrive noe først fordi: Det er ikke nok å skrive «hei ☺️». Man må helst være vittig og original i sin åpningslinje. Dette er faktisk ikke alltid like lett, fordi svært mange kvinnelige profiler på Tinder inneholder lite info som man kanskje kunne brukt til å skrive noe gøy. Jeg forstår at andelen menn på Tinder er mye høyere enn andelen av kvinner, og at menn sender likes og meldinger over en lav sko. Nettopp derfor slår jeg et slag for at dere kvinner kan bli bedre på å sende mld først til en match dere synes virker interessant. «Hei! Så fine bilder du har!» eller «Hei, du virker som en veldig fin fyr ☺️». Jeg er overbevist om at suksessraten på Tinder hadde vært mye høyere hvis dere kvinner hadde tatt steget først! Vi menn er ganske enkle slik, sender du en hyggelig mld først så er jeg ganske så sikker på at du får svar. Dette gjelder ikke for menn som sender melding først, da er du heldig hvis du får svar! Anonymkode: 236a7...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #8 Skrevet 5. mai 2024 Hvis du ser en du veldig gjerne vil ha kontakt med, så kan vel du være den første til å si hei? Skjønner ikke den greia med at kvinner vil at mennene skal ta kontakt først og i tillegg måtte ha en helt unik åpningsreplikk for og i det hele tatt få svar. 😅 Kutt ut spillet og gjør det du har lyst til. Anonymkode: dc78e...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #9 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette! Jeg er mann selv, får ganske mange matcher. Unngår ofte å skrive noe først fordi: Det er ikke nok å skrive «hei ☺️». Man må helst være vittig og original i sin åpningslinje. Dette er faktisk ikke alltid like lett, fordi svært mange kvinnelige profiler på Tinder inneholder lite info som man kanskje kunne brukt til å skrive noe gøy. Jeg forstår at andelen menn på Tinder er mye høyere enn andelen av kvinner, og at menn sender likes og meldinger over en lav sko. Nettopp derfor slår jeg et slag for at dere kvinner kan bli bedre på å sende mld først til en match dere synes virker interessant. «Hei! Så fine bilder du har!» eller «Hei, du virker som en veldig fin fyr ☺️». Jeg er overbevist om at suksessraten på Tinder hadde vært mye høyere hvis dere kvinner hadde tatt steget først! Vi menn er ganske enkle slik, sender du en hyggelig mld først så er jeg ganske så sikker på at du får svar. Dette gjelder ikke for menn som sender melding først, da er du heldig hvis du får svar! Anonymkode: 236a7...5a2 Menn som ikke sender melding først kan ikke klage over lite resultater på tinder. Dere gjør det svært mye enklere for de mennene som sender melding først, ved å utelukke dere selv helt. Kvinner sender ikke melding først av den enkle grunn: det er alltid flere menn som har kommet dem i forkjøpet. Man ignorerer ikke meldinger for å selv sende melding først til menn som ikke tar kontakt… så du havner dermed helt bakerst i køen av menn. Hvor vanskelig er det å skrive «hei, hva gjør du i kveld/i dag?/ Har du hatt en fin dag? » i stedet for den gørrkjedelige «hei!». En «hei!😊» er veldig ofte etterfulgt av «pule?» eller lignende sexistisk…. Anonymkode: 3fa62...f03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå