AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Del Skrevet 4. mai 2024 Kort fortalt. Jeg møtte såvidt en mann i ca 10 min i et fjernt arrangement jeg var på, men dette var nok til at jeg ble nysgjerrig på han. Nå har jeg veldig lyst til å spørre om han vil ta en kopp kaffe med meg, men jeg vet jo ikke engang om han har kone/samboer/kjæreste eller noe som helst engang. Hans Facebook er lukket og jeg har prøvd å Google, men finner ingen informasjon. Kan jeg sende han en melding og spørre om han vil ta en kopp kaffe med meg? Anonymkode: ad2e4...975 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Del Skrevet 4. mai 2024 Ja det kan du:) Hvis han er i et forhold, så sier han jo bare det. Anonymkode: f5754...573 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Del Skrevet 5. mai 2024 Ja, bare å gjøre så lenge du er voksen nok til å takle uinteresse eller et avslag. Men du får jo aldri svar hvis ikke du spør. Anonymkode: 77a69...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 5. mai 2024 #4 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kort fortalt. Jeg møtte såvidt en mann i ca 10 min i et fjernt arrangement jeg var på, men dette var nok til at jeg ble nysgjerrig på han. Nå har jeg veldig lyst til å spørre om han vil ta en kopp kaffe med meg, men jeg vet jo ikke engang om han har kone/samboer/kjæreste eller noe som helst engang. Hans Facebook er lukket og jeg har prøvd å Google, men finner ingen informasjon. Kan jeg sende han en melding og spørre om han vil ta en kopp kaffe med meg? Anonymkode: ad2e4...975 Klart du kan sende ham en melding. Ikke la en mulig spennende mulighet ligge der uten å bruke den. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Del Skrevet 5. mai 2024 Den som inte våger, inte vinner! Selvsagt kan du sende en melding Anonymkode: 7b9d2...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 5. mai 2024 #6 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kort fortalt. Jeg møtte såvidt en mann i ca 10 min i et fjernt arrangement jeg var på, men dette var nok til at jeg ble nysgjerrig på han. Nå har jeg veldig lyst til å spørre om han vil ta en kopp kaffe med meg, men jeg vet jo ikke engang om han har kone/samboer/kjæreste eller noe som helst engang. Hans Facebook er lukket og jeg har prøvd å Google, men finner ingen informasjon. Kan jeg sende han en melding og spørre om han vil ta en kopp kaffe med meg? Anonymkode: ad2e4...975 Klart du både kan og skal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #7 Del Skrevet 5. mai 2024 Bare send en mld. Men bare husk på at en opptatt mann ikke sier han er opptatt. Så et ja til kaffe fra han, betyr ikke han er singel😉 Anonymkode: ce39d...3ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #8 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja det kan du:) Hvis han er i et forhold, så sier han jo bare det. Anonymkode: f5754...573 Sikker på at han sier det? Anonymkode: c27f1...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #9 Del Skrevet 5. mai 2024 Hvis han hadde vært interessert i deg, hadde han tatt kontakt med deg 😉 Du vil virke rimelig desperat og needy om du sender han en melding og regelrett spør om en date. Add han på face i første omgang. Svarer han der, kan du se på profilen om han ser singel ut før du driter deg helt ut. Er min mening. Anonymkode: be994...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. mai 2024 #10 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis han hadde vært interessert i deg, hadde han tatt kontakt med deg 😉 Du vil virke rimelig desperat og needy om du sender han en melding og regelrett spør om en date. Add han på face i første omgang. Svarer han der, kan du se på profilen om han ser singel ut før du driter deg helt ut. Er min mening. Anonymkode: be994...54f Er det så farlig å drite seg ut da? Er jo bare og spørre... Er ikke verre enn det, man får enten ja eller et nei.... Enten så går det bra eller så går det over 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #11 Del Skrevet 5. mai 2024 Vel, før du sender en melding så vil jeg anbefale deg å gå inn på 1881 og søke på navn og adresse og se hvem du får opp som inneboende på hans adr. Er det flere i husstanden med eller uten samme etternavn så holder du deg unna. Dette burde alle gjøre i et setting rundt dating Anonymkode: ba84c...9ae 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 5. mai 2024 #12 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare send en mld. Men bare husk på at en opptatt mann ikke sier han er opptatt. Så et ja til kaffe fra han, betyr ikke han er singel😉 Anonymkode: ce39d...3ba For en idiotisk uttalelse. Hold deg unna menn for menn sin del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #13 Del Skrevet 5. mai 2024 TS her. Jeg har sjekket det jeg sjekke kan, og ingen andre står oppført på hans adresse Men, han bor to timer unna meg (iblant jobber han en times tid unna meg), og vi er begge godt voksne, sikkert med barn på hver vår side, så dette er kanskje litt dumt uansett. Noen andre voksne som har landet et trygt og godt forskjell med en slik avstand ? Anonymkode: ad2e4...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå